..., ile osób będzie mógł przewieźć pojazd (posiada miejsca dla siedmiorga ludzi), fotografię upubliczniono o godzinie 7:07.
Infiniti zainicjowało również specjalną kampanię medialną o nazwie „Power of 7” (Siła 7), która ma pobudzić potencjalnych klientów do dyskutowania na temat JX Concept zanim 18 sierpnia dojdzie do jego oficjalnego światowego debiutu podczas tegorocznego konkursu elegancji w kalifornijskim Pebble Beach. W ramach tej kampanii producent co czwartek przez kolejne siedem tygodni będzie publikować na specjalnej stronie modelu w serwisie społecznościowym Facebook kolejne zdjęcia JX Concept. Odwiedzający serwis będą mogli także wygrać wycieczkę dla dwojga i na własne oczy zobaczyć premierę crossovera w Pebble Beach.
Produkcyjna wersja Infiniti JX zostanie pokazana oficjalnie w listopadzie tego roku podczas Los Angeles Auto Show, a do sprzedaży wejdzie wiosną przyszłego roku.