W sezonie 2012 identyfikacja wizualna marki Infiniti na bolidach Red Bull Racing F1 będzie bardziej widoczna – na bokach podwozia i górnej części kokpitu bolidu następnej generacji pojawią się loga większych rozmiarów. Nazwa i logo Infiniti będą też lepiej widoczne na kombinezonach kierowców oraz na elementach wyposażenia zespołu. Ponadto Infiniti i Red Bull Racing planują zwiększenie rynkowego wydźwięku swojego partnerstwa poprzez liczniejsze działania marketingowe oraz medialne w ciągu całego roku.
Podczas Grand Prix Korei Andy Palmer, szef Infiniti, wiceprezes Nissan Motor Company, powiedział: Kiedy w marcu ogłaszaliśmy partnerstwo z Red Bull Racing, naszym celem było zwiększenie świadomości marki Infiniti na całym świecie. W ciągu zaledwie siedmiu miesięcy efekty przerosły nasze najśmielsze oczekiwania i najbardziej ambitne założenia, czyniąc z nas najbardziej wyeksponowaną markę samochodową w tym sezonie wyścigów Formuły 1. W drugim roku naszego partnerstwa z Red Bull Racing, zacieśnimy współpracę, poszerzając ją o nowe sfery kooperacji technicznej i pracy nad bolidem.
Dyrektor zespołu Red Bull Racing Christian Horner dodał: W krótkiej historii naszych wzajemnych relacji z Infiniti stało się jasne, że im bliżej razem pracujemy, tym więcej korzyści może osiągnąć każda ze stron. Kończący się sezon był niezwykle udany, zaś dalsze pogłębienie współpracy daje nam jeszcze większe pole do działania, pozwala dzielić się wiedzą, doświadczeniem oraz prowadzi do wzajemnych korzyści zarówno na torze wyścigowym, jak i na szosie.