...z napędem hybrydowym, benzynowo-elektrycznym. Pojazd pojawi się w amerykańskich salonach sprzedaży latem 2014 roku. W ten sposób marka będzie oferować aż trzy modele z zaawansowanym systemem Direct Response Hybrid: Q50 Hybrid, Q70 Hybrid (obecnie sprzedawany pod nazwą M Hybrid) i nowy QX60 Hybrid.
Nowy, luksusowy crossover Infiniti ma zużywać o 24 procent mniej paliwa niż modele QX60 tradycyjnym układem napędowym. Jednocześnie zastosowanie napędu hybrydowego ma nie wpłynąć negatywnie na QX60. To oznacza, że przyszli właściciele mogą liczyć na takie same osiągi i przestronne wnętrze i przedział bagażowy, jak nabywcy standardowych wersji QX60. Hybrydowy wariant będzie jednak droższy o około 3000 dolarów.
Nowe QX60 Hybrid będzie kryć pod maską 2,5-litrowy silnik turbo i motor elektryczny o mocy 15 kW zasilany przez kompaktową baterię litowo-jonową. Obie jednostki napędowe będą połączone z zaawansowaną przekładnią CVT. Moc ogólna tego systemu ma wynosić ok. 250 KM. Inteligentny system odzyskiwania energii hamowania częściowo będzie podładowywać baterię litowo jonową, a ogólna wydajność tego systemu napędowego powinna odpowiadać osiągom 3,5-litrowego V6, jednak zapotrzebowanie na paliwo powinno się utrzymywać na poziomie charakterystycznym dla jednostki czterocylindrowej. Baterię litowo-jonową umieszczono pod trzecim rzędem foteli, dzięki czemu udało się zachować płaską podłogę i łatwy dostęp do foteli i tę samą, co w modelu standardowym, pojemność bagażową.
Infiniti QX60 pojawiło się na rynku na początku zeszłego roku( wtedy jeszcze pod starą nazwą Infiniti JX i szybko zyskało sobie uznanie klientów. To jeden z najlepiej sprzedających się modeli japońskiej marki, tuż po rodzinie Infiniti G. Samochód może przewieźć do siedmiu osób, które zajmują w kabinie fotele ustawione w trzech rzędach.