silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "zegarek" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "minimalne spóźniona reakcja na nacisniecie pedalu gazu" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "przyklejony do drogi - minimalny przechył przy szybkim pokonywaniu zakretu ale to przeciez podwyzszony SUV. Dojazdy w terenie trzeba bezdyskusyjnie kupis wersje OFF-roadowa. " | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "delikatne drzenie przy hamowaniu z duzych predkości (pow. 180km/h)" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "przy manewrach parkingowych - PARCTRONIC jest niezastapiony" | |
jakość wykończenia | ocena: 5 | komentarz: "dla mnie super ale na pewno znajda sie tacy co beda grymasili" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "troche za duze koło kierownicy ale mozna sie przyzwyczaic" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "bez zastrzezen" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "nawet z tyłu całkiem sporo miejsca" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "do 160 km/h bardzo przyjemnie a powyzej 180 km/h robi sie głosniej ale to w koncu SUV" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "11l/100km srednio - na trasie sknery paliwowe zejda do 8,5l/100km" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "na razie wszystko super ale to dopiero 27000 km !!!" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "troche drogi ale w porownaniu z innymi producentami to GLK oferuje na prawde sporo luksusu i przyjemnosci z jazdy" |
|