silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "Na wszystkich biegach pracuje cicho i równo (charakterystyczne brzeczenie tylko). " | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "Biegi wchodzą, jak "po maśle". Na 5. biegu mogę jechać z prędkością 50 km/h (bez obciążenia silnika, po płaskim terenie)." | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Czasem robi sie nadsterowny (po gwałtownym przyśpieczeniu na większym skręcie kół). W koleinach trochę wariuje." | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "Widziałem lepsze, choć ten nie jest najgorszy." | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "Grube słupki przedniej szyby ustawiły się na linii: wzrok - przechodzień z boku. Czasem robi to niespodzianki." | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Standardowo dobra." | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "Możliwośćr egulacji ustawienia fotela i kierownicy." | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "Całkiem całkiem. Dobra rozwiązanie czasowego działania obiegu zamkniętego. Nadmuch na szybę przednią błyskawicznie usuwa zaparowanie." | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 3 | | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "Nie można narzekać. Jest o.k." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 5 | komentarz: "4-5 l na 100 km (w mieście gorzej, ale zależy to od "ciężaru nogi" kierowcy)." | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "Jak tej pory - bez usterek (parę lat)" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 4 | komentarz: "Zawsze mógłby być lepszy (to znaczy, mógłby być tańszy, ale i tak nie ma co narzekać)" |
|