...zgodnie z oczekiwaniami koncernu ze Stuttgartu. Aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić ofertę, wkrótce pojawi się nowa wersja oznaczona GTS pozycjonowana pomiędzy Cayenne S i najmocniejszym Cayenne Turbo.
Wyróżniki zewnętrzne to specjalny pakiet aerodynamiczny, czarne obwódki ramek okiennych, 21-calowe koła, inaczej wyprofilowane końcówki wydechu i silnik V84,8 litra o mocy 405 KM. Wewnątrz zamiast tylnej kanapy mieszczącej trójkę pasażerów znajdą się dwa indywidualne fotele, a w dolnej części konsoli środkowej pod systemem nawigacji znalazła się plakietka z oznaczeniem modelu.
Obniżone o 24 mm względem wersji S, Cayenne GTS otrzyma w standardzie elektroniczny system sterowania zawieszeniem Porsche Active Suspension Management (PASM). Nowa wersja "terenowego" Porsche przyśpiesza do 100 km/h w 6,1 sekund.
Drugą nowością o której już informowaliśmy na naszych łamach, jest wściekłe Porsche 911 GT2, napędzane tym samym, 3.6-litrowym, sześciocylindrowym silnikiem typu Boxer, który znajduje się pod maską standardowej 911. W wersji GT2, w której w odróżnieniu od Porsche Turbo moc będzie przekazywana na tylne koła, silnik produkuje aż 530 KM przy 6500 obr./min. Dodatkowe 50KM mocy w porównaniu ze "zwykłą" wersją dostarczają dwie turbosprężarki.
Maksymalny moment obrotowy 685Nm osiągany jest w przedziale 2200 - 4500 obrotów. Silnik będzie współpracował z 6-biegową przekładnią manualną. Model GT2 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3.7 sekundy, a sprint ze startu zatrzymanego do 160 km/h trwa jedynie 7.4 sekundy. Prędkość maksymalna wyniesie 329 km/h.
Nieco wolniejsze jest limitowane Porsche Cayman S, oznaczoną jako "Porsche Design Edition 1". Powstanie jedynie 777 sztuk samochodu, z których jeden egzemplarz wystawiony będzie na stoisku marki we Frankfurcie. W środku znajdziemy czarną tapicerkę skórzaną połączoną z Alcantarą, czarną konsolę centralną i tapicerkę drzwi oraz koło kierownicy, dźwignie zmiany biegów, dźwignie hamulca ręcznego i podsufitkę pokryte czarną Alcantarą. Dodatkowo, w zagłówki foteli wkomponowano logo Porsche.
Naturalnie oprócz wyżej wymienionych modeli na IAA zobaczymy całą gamę obecnie produkowanych przez Porsche aut w niemal każdej wersji nadwoziowej i wyposażeniowej.