MotoNews.pl

Volvo uruchamia projekt Stay Home Store

Volvo uruchamia projekt Stay Home Store23.04.2020
Projekt Volvo Stay Home Store będzie początkowo dostępny w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Holandii i Belgii.

Firma Volvo Cars uruchomiła w kilku krajach europejskich wirtualny salon samochodowy. W wielu krajach, z uwagi na pandemię koronawirusa, obowiązują zasady ograniczonego poruszania się oraz inne zakazy, które utrudniają, a nawet uniemożliwiają funkcjonowanie tradycyjnych form sprzedaży aut. To wszystko nie dotyczy projektu Stay Home Store, w ramach którego można zdalnie kupić lub wynająć określony model marki Volvo.

Nowa koncepcja sklepu Stay Home Store rusza w krajach, które obecnie wprowadziły liczne blokady związane z pandemią. Są to między innymi Niemcy, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Hiszpania, Holandia i Belgia.

Platforma on-line jest czytelna i intuicyjna. Klienci mogą wybierać spośród cen i stawek leasingowych na nowe modele aut. Biorąc pod uwagę obecną sytuację, klienci mogą skorzystać z ubezpieczenia na wypadek bezrobocia lub okresu zawieszonej spłaty rat.

Volvo

Chcemy zaoferować klientom możliwość znalezienia nowego Volvo, bez konieczności czekania na zakończenie pandemii i związanych z nią ograniczeń. Nasz zespół opracował świetne narzędzie online. Pozwala ono zdalnie zamówić samochód oraz wybrać optymalną opcję jego finansowania, dostosowaną do obecnej sytuacji – powiedział Lex Kerssemakers, szef Commercial Operations w Volvo Cars.

Oferta internetowego salonu Stay Home Store będzie obejmowała początkowo trzy modele Volvo. Ich wybór będzie dostosowany do upodobań klientów danego regionu. Kraje, w których ruszy projekt, odpowiadają za ponad 60% sprzedaży Volvo Cars w Europie. Sprzedaż internetowa w przyszłości może zostać rozszerzona o kolejne rynki.

Program Stay Home Store rusza miesiąc po tym, gdy w Stanach Zjednoczonych wdrożono usługę Volvo Valet. Obejmuje ona zarówno zdalne zamawianie samochodu oraz serwis wraz z odbiorem i dostarczeniem samochodu pod wskazany adres. To narzędzie doskonale sprawdza się w czasach pełnych rozmaitych ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią.

W Chinach podobne usługi są realizowane za pośrednictwem WeChat, popularnej platformy mobilnej używanej przez chińskich klientów, nie tylko w branży motoryzacyjnej.

Źródło: Volvo
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata