...w ramach Umowy zyskuje dostęp do najwyższej jakości usług serwisowych. Koszty obsługi, eksploatacji i przeglądów samochodu pozostają po stronie producenta. Oferta adresowana jest zarówno do klientów korporacyjnych jak i indywidualnych i jest dostępna u wszystkich autoryzowanych dealerów Volvo w Polsce.
Umowa obejmuje pokrycie kosztów wykonania:
- wszelkich prac związanych z przeglądami okresowymi, z uwzględnieniem niezbędnych do tego części i materiałów
- wszystkich napraw związanych z normalną eksploatacją samochodu i zużycia części.
Przewidując sytuacje w których naprawy mogą zająć więcej czasu, klient ma możliwość płatnego wyboru opcji uzyskania samochodu zastępczego na czas pobytu pojazdu w serwisie. Podstawowe korzyści dla klienta, płynące z zawarcia Umowy Opieki Serwisowej to dostęp do najwyższej jakości usług oraz stałe koszty, co ogranicza ryzyko związane z dodatkowymi opłatami serwisowymi. Jest to pierwsze tego typu rozwiązanie w ofercie Volvo.
"Aby sprostać wymaganiom naszych klientów musimy stale badać ich potrzeby i natychmiast na nie reagować. Dotychczas w naszej ofercie przeważały propozycje dla klientów instytucjonalnych, takie jak Volvo for Business czy Volvo Car Business Partner. Umowa Opieki Serwisowej to program dla wszystkich użytkowników – flotowych i indywidualnych" – mówi Marcin Klimczewski - Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska – "Naszym nadrzędnym staraniem jest zapewnienie maksymalnego komfortu użytkowania samochodów Volvo. Jeśli klienci oczekują przewidywalnych i stałych kosztów związanych z serwisowaniem samochodu, naszym zadaniem jest dostosowanie się do tych wymagań."