Zdjęcie telefonem komórkowym wykonał wczoraj Lars Saeltzer, fotograf-amator mieszkający w San Francisco. Podczas porannego joggingu na jednym z wyludnionych o tej porze nabrzeży miasta, Volvo kręciło właśnie zdjęcia do klipu reklamowego nowego SUV-a.
Pierwszy raz szwedzka marka pokazała koncepcyjne XC60 rok temu. Volvo zapowiedziało wtedy, że niektóre elementy stylistyki XC60 Concept znajdą się w przyszłych modelach tej marki. Niemal identyczna z konceptem boczna linia okien i tradycyjne dla Volvo pionowe klosze lamp umieszczone w tylnych słupkach już na pierwszy rzut oka odróżniają XC60 od większego XC90.
Niestety wykonano tylko jedno zdjęcie z boku nowego XC60, więc trudno ocenić, czy w seryjnej wersji zobaczymy powiększoną osłonę chłodnicy i drapieżne klosze lamp przednich, które posiada wersja koncepcyjna. Wiadomo, że oznaczone fabrycznym kodem Y278 nowe Volvo XC60 (jeśli otrzyma taką nazwę) znajdzie się w sprzedaży na rynkach europejskich pod koniec 2008 roku.