Kandydatami są najciekawsze debiuty danego roku. Ich wyboru w Polsce dokonują czytelnicy tygodnika "Auto Świat".
"Jak kombi, to tylko Volvo" - powiedział Marcin Klimczewski, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska odbierając nagrodę podczas uroczystej gali plebiscytu. I to zdanie doskonale puentuje wpływ marki Volvo na rozwój segmentu samochodów kombi.
"Volvo V70 jest jednym z najważniejszych i najbardziej charakterystycznych modeli marki Volvo. Głównie z powodu historii i wartości marki. Samochody kombi przywykliśmy nawet nazywać "perłą w koronie Volvo". Reprezentują one bowiem wszystko to, co dla nas najistotniejsze – komfort, funkcjonalność i bezpieczeństwo. Co więcej, to właśnie Volvo Cars stworzyło tę kategorię ponad 50. lat temu i nadal pozostaje jej liderem" – mówi Mariusz Nycz, Communication Manager Volvo Auto Polska.
Nowe kombi V70 zaprezentowane zostało po raz pierwszy w marcu 2007 roku na międzynarodowych targach motoryzacyjnych w Genewie. W polskich salonach pojawiło się na przełomie II i III kwartału ubiegłego roku. Od tej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, którzy doceniają komfort, wszechstronny charakter, doskonałe warunki jezdne, wysoki poziom bezpieczeństwa i bogatą gamę nowinek technologicznych w nim zastosowanych.