MotoNews.pl

Nowa strategia marki Volvo

Nowa strategia marki Volvo23.08.2011
Podczas konferencji prasowej, która odbyła się dziś w Pekinie, przedstawiciele Volvo Car Corporation ogłosili, że w ramach globalnego planu rewitalizacji przedsiębiorstwa niedługo wprowadzą w życie nową strategię marki.

Będzie jej przyświecać hasło: „Designed Around You” (Zaprojektowane wokół ciebie), co ma wskazywać na strategiczne punkty rozwoju marki Volvo w przyszłości. Słowem kluczowym w nowej strategii ma stać się „człowiek”.

Hasło to podsumowuje nasze podejście polegające na próbie zrozumienia potrzeb ludzi i podarowania im unikalnego doświadczenia luksusu, w którym podkreśla się znaczenie aspektu ludzkiego, a jednocześnie łączy nas trwale z tradycją produkcji bezpiecznych i niezawodnych samochodów. - powiedział Richard Monturo, wiceprezes ds. marketingu globalnego w Volvo Car Corporation i dodał: Jesteśmy marką, która najmocniej w całej branży stawia w centrum swojego zainteresowania człowieka. I musimy to zakomunikować naszym klientom.

Nowe kierunki rozwoju marki zostaną przedstawione szczegółowo w połowie września podczas wystawy IAA we Frankfurcie nad Menem.

Źródło: Volvo, opracowanie: BM
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata