...wszystkie modele w swojej ofercie, zwiększy wydatki marketingowe, rozwinie sieć dealerską oraz wprowadzi nowe standardy obsługi klienta.
Największym zaskoczeniem jest fakt, że Szwedzi chcą całkowicie odnowić swoją ofertę. Poza debiutującym właśnie XC90, wszystkie pozostałe modele w ciągu najbliższych pięciu lat doczekają się swoich następców. Dzięki temu Volvo chce zatrzymać negatywny trend sprzedaży w USA, który trwa tam od 10 lat. W tym roku sprzedaż na tym rynku osiągnie 60 000 sztuk. Za kilka lat sprzedaż ma wzrosnąć niemal o 70%. Aby osiągnąć ten ambitny cel, już w przyszłym roku budżet marketingowy Volvo w Stanach Zjednoczonych zostanie podwojony. Firma ma też poprawić system dystrybucji i dostarczania aut swojej sieci sprzedaży. Jest to o tyle istotne, że w USA większość sprzedawanych samochodów to pojazdy gotowe, eksponowane u dealerów.
Wszystkie te zapowiedzi miały miejsce na targach motoryzacyjnych w Los Angeles przy okazji światowej premiery modelu V60 Cross Country, który wraz z XC90 ma szansę podbić serca i portfele amerykańskich klientów.