...ze ściętym tyłem będzie nawiązywała stylem do Audi A5 Sportback i to właśnie z tym modelem rozegra największą walkę o klienta.
Czym jednak przekona do siebie luksusowe BMW? Przede wszystkim większym rozstawem osi w porównaniu ze „zwykłą” serią 3, co będzie miało szczególne znaczenie dla pasażerów siedzących z tyłu. Do dyspozycji podróżujących oddany także zostanie większy bagażnik z pokaźną pokrywą ułatwiającą pakowanie bagaży. Większy rozstaw kół z przodu i z tyłu oraz poszerzone nadkola wersji testowej sugerują, iż model produkcyjny otrzyma duże koła, które pozwolą z łatwością pokonać nawet najwyższy krawężnik.
Na razie nie wiadomo, jakie silniki znajdą się pod maską wersji GT. W BMW serii 3 są to zarówno silniki benzynowe jak i wysokoprężne, wśród których znajdują się jednostki cztero- i sześciocylindrowe. Spektrum mocy sięga od 90 kW / 122 KM w modelu BMW 316i oraz 85 kW / 115 KM w wersji BMW 316d po 225 kW / 306 KM w sześciocylindrowej jednostce rzędowej BMW 335i. Najmocniejszy diesel w gamie (335d) rozwija 210 kW / 286 KM.
Nowe BMW serii 3 GT zadebiutuje prawdopodobnie w roku 2012.