Samochody te, stworzone, by zdobyć zainteresowanie młodych nabywców w miastach, dowodzą, że dla prawdziwej sztuki rozmiar nie ma znaczenia. Dzięki niezwykle twórczym pomysłom, projektantom udało się oddać energię, różnorodność i fascynację życiem miasta w atrakcyjnych i oszczędnych samochodach.
Wszystkie trzy pojazdy powstały w należącym do GM studio designu w południowokoreańskim Incheon, jednym z 11 globalnych centrów designu GM. Wykorzystują one globalną architekturę mini i odzwierciedlają elastyczność, kreatywność i koncentrację na innowacyjności, obecne w trendach regionu Azji i Pacyfiku.
"Pojazdy te podkreślają moc i wszechstronność globalnych projektów GM oraz możliwości naszego globalnego zespołu konstruktorów w zakresie przewidywania różnorodnych potrzeb na rynkach całego świata i szybkiego reagowania na gwałtownie ewoluujące wymagania klientów" - powiedział Ed Welburn, Wiceprezes GM Global Design.
Czterodrzwiowy Trax napędzany jest jednolitrowym silnikiem benzynowym. Górna część nadwozia ma kolor Blaze Orange, zaś dolne narożniki sportowe, matowe wykończenie Burnt Orange.
W Europie Chevrolet osiągnął w 2006 roku rekordowy poziom sprzedaży - nabywców znalazło 340 000 pojazdów, a udział firmy w rynku wzrósł do 1,6 procent. Chevrolet Europe jest na najlepszej drodze do tego, aby w pierwszym kwartale 2007 roku uzyskać 25‑procentowy wzrost w stosunku do pierwszych trzech miesięcy 2006 roku i zamknąć sprzedaż liczbą około 94 000 samochodów.