...która od wiosny znajdzie się w amerykańskich salonach sprzedaży Chevroleta. Bazuje ona na bogato wyposażonej wersji LT, której dodano 18-calowe aluminiowe obręcze kół, dwukolorową tapicerkę skórzaną, sportowe zawieszenie i dziesiątki plakietek upamiętniających jubileusz. Pod maską 3,5 litrowy silnik benzynowy V6 o mocy 211 KM i maksymalnym momencie obrotowym 290 Nm. Silnik Impali może być zasilany zarówno tradycyjnym paliwem, jak i 85-oktanowym etanolem.
Pierwsza Impla pojawiła się w 1958 roku, jako odmiana modelu Bel Air i z miejsca stała się komercyjnym sukcesem GM. W pierwszym roku sprzedano 60 tysięcy sztuk, rok potem już 175 000 tego krążownika z 5,7 litrowym silnikiem V8 o mocy 335 KM. W 1961 roku pojawiła się kultowa Impala SS - jeden z pierwszych muscle-cars. Samochód napędzany na tylną oś i wyposażony w podrasowany silnik V8 dysponował potężną mocą 409 KM.
Jednym z najbardziej charakterystycznych detali Impali, było 6 okrągłych lamp tylnych. Inne modele Chevroleta full-size miały tylko cztery. W 1965 roku padł rekord sprzedaży i do klientów trafiło aż milion egzemplarzy Impali, o nowej smukłej sylwetce pozbawionej ogromnych tylnych płetw.
Kryzys paliwowy lat 70-tych spowodował spadek sprzedaży paliwożernych smoków, a Impala w 1977 roku na krótko zmieniła nazwę na Caprice.
W 1994 roku pojawił się spadkobierca legendarnego modelu SS, chętnie używany przez policję. Auto w cywilnej wersji posiadało tzw. "police package" w którego skład wchodził mocny silnik od Corvetty, wzmocnione zawieszenie, hamulce i układ chłodzenia. W 2000 roku pojawiła się zupełnie nowa Impala po raz pierwszy z napędem na przednią oś, co dla wielu fascynatów oznaczało koniec legendy Impali. Dziś model walczy z hegemonią Hondy Accord i Toyoty Camry w segmencie limuzyn full-size. W zeszłym roku sprzedano 290 tysięcy sztuk Chevroleta Impala.