Tak było do tej pory, jednak Chevrolet przedstawił niezwykle kuszącą alternatywę w tym segmencie samochodów – model Captiva. Dla tych, którzy cenią sobie przede wszystkim bardzo bogate wyposażenie najbardziej atrakcyjną propozycją jest Captiva w wersji High.
Captiva High łączy w sobie wspaniały wygląd, świetne wyposażenie, stuletnią tradycję Chevroleta (firmy, która stworzyła samochody SUV). Skórzane wykończenia, automatyczna klimatyzacja, tempomat, elektrycznie sterowany fotel kierowcy, automatyczne światła i wycieraczki, śmiałe 18-calowe koła ze stopów aluminium, wyjątkowe zespoły lamp tylnych, przyciemnione szyby, system elektronicznej kontroli stabilności ESC oraz elektrycznie sterowane lusterka boczne to jedynie niektóre pozycje wyposażenia dla wersji standardowej. Wersja High jest zdecydowanie najlepiej wyposażonym modelem Chevroleta Captiva od momentu wejścia tego samochodu na rynek.
W Captivie High oferowane są również dwie nowe innowacje – kamera cofania i fabryczna nawigacja satelitarna z 7-calowym ekranem dotykowym.
Kamera cofania i dźwiękowe czujniki parkowania pomagają kierowcy w czasie przeciskania się w najwęższe przejazdy oraz zapewniają większy zakres widoczności dookoła samochodu podczas parkowania.
System nawigacji satelitarnej zawiera „Użyteczne miejsca” i funkcję wyszukiwania według kodu pocztowego oraz możliwość podłączenia nośników USB z plikami muzycznymi i video. System ten jest standardowym wyposażeniem obu wersji High – ze skrzynią automatyczną i manualną.
Obie wersje są napędzane 2-litrowym silnikiem 150 KM, a zużycie paliwa w cyklu mieszanym wynosi 7,4 l dla wersji z manualną skrzynią biegów i 8,6 l dla wersji ze skrzynią automatyczną. Emisja spalin wynosi dla obu wersji odpowiednio 197 g/km CO2 oraz 225 g/km CO2.
Dostępna już w sprzedaży Captiva High jest modelem flagowym w rodzinie samochodów Chevroleta.