Jedną z nich jest technologia Kinect dla konsoli Xbox 360, która umożliwia całkiem nowy sposób grania, oferując bezpilotowe gry. Chevrolet będzie jedną z pierwszych firm stosujących tę nową technologię po jej wprowadzeniu na rynek tej jesieni. Klienci będą mogli dowiedzieć się więcej o produkcji Volta, korzystając z interaktywnego filmu reklamowego na stronie internetowej Xbox LIVE, a także poprowadzić wirtualnego Volta dzięki „Kinect Joy Ride” – pierwszej bezpilotowej grze wyścigowej stworzonej przez Microsoft Game Studios.
„W Volcie zastosowano zaawansowane technologie środowiskowe uniezależniające kierowców Chevroleta od pompy paliwowej, co czyni ten samochód jednym z najciekawszych osiągnięć przemysłu samochodowego ostatnich lat”, powiedział Jim Campbell, wiceprezes ds. marketingu Chevroleta w Stanach Zjednoczonych. „Nasza kampania marketingowa musi to odzwierciedlać. Kinect pozwala na przeniesienie ekscytującej atmosfery salonu samochodowego do mieszkań naszych klientów. To dla nas sposób na odtworzenie fizycznego kontaktu klienta z produktem, który może mieć kluczowe znaczenie dla decyzji o zakupie”.
Chevrolet Volt zostanie wprowadzony do sprzedaży na wybranych rynkach w Stanach Zjednoczonych pod koniec 2010 roku. Pojawienie się pierwszego Volta w Europie uświetni obchody stulecia marki w listopadzie 2011. W późniejszym okresie zapadnie decyzja co do tego, czy współpraca z Microsoftem w zakresie reklamy i promocji zostanie rozszerzona także na Europę.