Ed Whitacre potwierdził, że początkowo Volt ma zostać wprowadzony na siedem rynków w USA. Jeszcze w tym roku sprzedaż detaliczna rozpocznie się w Kalifornii, Waszyngtonie (D.C.), Austin (Teksas) i w Nowym Jorku. Egzemplarze Chevroleta Volta trafią do dystrybutorów w Michigan, New Jersey, Connecticut oraz w stanach Teksas i Nowy Jork w pierwszym kwartale 2011 r.
„Możemy wprowadzić Volta na rynki tak różne jak stan Teksas i Nowy Jork, ponieważ model ten sprawdzi się zarówno podczas jazdy miejskiej, jak i na dłuższych wyjazdach, podczas lata w Austin i zimy na Manhattanie” – powiedział Whitacre. „Volt może odgrywać rolę głównego samochodu, gdyż daje swobodę jazdy bez paliwa, nie wywołując przy tym stresu związanego z koncentrowaniem się podczas każdego wyjazdu na poziomie naładowania akumulatora.”
GM ogłosił plany produkcji 10 tysięcy egzemplarzy do końca 2011 r. oraz dodatkowe 30 tysięcy w 2012 r. w zakładzie GM w Detroit-Hamtramck w stanie Michigan. Volt ma być dostępny we wszystkich 50 stanach w 12-18 miesięcy po premierze. Chevrolet planuje dostępność usług serwisowych w tym okresie w autoryzowanych salonach Chevroleta Volta w całym kraju w czasie wprowadzania modelu na rynek.
Premiera Volta na dodatkowych rynkach została podkreślona jazdą „Freedom Drive – Przejazdem Wolności” o długości 2 860 km, która rozpoczęła się 1 lipca w Austin. Volt zatrzymywał się w Little Rock (Arkansas), Nashville (Tennessee), Waszyngtonie (D.C.) i Filadelfii, po czym 4 lipca dotarł do Nowego Jorku na obchody amerykańskiego Dnia Niepodległości. Jazda „Freedom Drive” ukazała wyjątkowe możliwości Volta, który przejeżdża ok. 60 km jedynie na napędzie elektrycznym, a jego całkowity zasięg wynosi ponad 500 km. Samochód ten jest napędzany elektrycznie w każdym momencie i przy każdej prędkości.