Podrasowana 6,2-litrowa jednostka V8 LS9 może pochwalić się mocą 755 KM dostępną przy 6400 obr./min. i maksymalnym momentem obrotowym o wartości763 Nm dostępnym już przy 3200 obr./min.
Nic dziwnego, że poprawione przez Hennessey Camaro rozpędza się z miejsca do 100 km/h w 3,3 sekundy i przejeżdża ¼ mili w 10,9 sekundy przy prędkości 209 km/h.
Pakiet „prezentów”, jakie amerykańscy tunerzy oferują klientów jest jednak znacznie obszerniejszy. Bazowy model Camaro SS w wersji na rok 2011 z 6-biegową przekładnią manualną wyposażono w przedni splitter, dyfuzor zderzaka tylnego i boczne profile progowe z włókna węglowego. Opony Pirelli P-Zero (o wymiarach 275/35-YR20 z przodu i 305/35-YR20 z tyłu) zdobią felgi z lekkich stopów o wymiarach 20 x11 cali z tyłu i 20 x 9,5 cala z przodu.
Układ hamulcowy Brembo zmodyfikowano, z przodu zamontowano lekkie, 15-calowe tarcze wiercone z 6-tłoczkowymi zaciskami, z tyłu tarcze z zaciskami 4-tłoczkowymi.
Poprawiono również charakterystykę zawieszenia, stosując wyczynowe zawieszenie gwintowane KW/HPE Variant 3, z czterema stopniami regulacji charakterystyki amortyzatorów i możliwością indywidualnego nastawu wysokości bezstopniowo na obu osiach. Popracowano również nad ulepszeniem elementów skrzyni biegów. Zamontowano sportową dźwignię zmiany biegów typu „short shifter”, pozwalającą zmieniać biegi szybciej i sprawniej.
Nabywcy ulepszonego Camaro będą mogli także wciąć udział w jednodniowym kursie jazdy wyczynowej na torze Lonestar Motorsports Park w pobliżu siedziby Hennessey Performance.