Chevrolet Europe odnotował w pierwszym kwartale 2005 roku stały wzrost sprzedaży. Wzrosła ona w porównaniu z trzema pierwszymi miesiącami 2004 roku o ponad 33 procent z 43 000 pojazdów w pierwszym kwartale do ponad 57 000. Udział w rynku europejskim za ten okres zwiększył się z 0,8 do 1,11.
Wzrost o niemal 34 procent na bardzo konkurencyjnym rynku europejskim, na którym panuje stagnacja, to duże osiągnięcie, powiedział Hardy Spranger, Dyrektor Generalny Chevrolet Europe. Nasz europejski zespół może być dumny z tego, co osiągnęliśmy, w szczególności biorąc pod uwagę to, że w Zachodniej Europie marka Chevrolet pojawiła się dopiero w tym kwartale. Fakt bycia częścią globalnej marki Chevrolet daje nam dostęp do jej globalnych zasobów i wcześniej niedostępnego potencjału rozwoju.
Najwyższy wzrost w pierwszym kwartale odnotowano w Europie Środkowej i Wschodniej, gdzie sprzedaż wzrosła z 7 700 pojazdów do ponad 21 500 (+ 182 procent) w tym na nowych rynkach w Polsce i w Rosji. W Polsce sprzedaż wzrosła od zera do niemal 2 500 pojazdów, zaś w ciągu trzech miesięcy w Rosji Chevrolet sprzedał niemal 3 300 samochodów. Na Ukrainie, dzięki sprzedaży ponad 5 000 samochodów, Chevrolet osiągnął w marcu ponad 16-procentowy udział w rynku. Duży wzrost odnotowano także w Austrii (+ 81,5 procent), Portugalii (+ 224,7 procent) i na rynkach skandynawskich: w Szwecji (+ 98 procent), Danii (+ 105 procent), Norwegii (+ 141,5 procent) i w Finlandii (+ 31,8 procent). Modelami, które znalazły najwięcej nabywców były Kalos/Aveo (22 700 egzemplarzy) i Matiz/Spark (12 980 egzemplarzy). Kolejna generacja Matiza/Sparka wchodzi do sprzedaży w Europie w maju 2005 roku.
Od początku działalności, czyli od 17 października 2002 roku Chevrolet Europe (dawniej GM Daewoo Europe) sprzedał w Europie ponad 400 000 samochodów.
Firma matka Chevroleta Europe, GM Daewoo Auto & Technology (GM Daewoo), ogłosiła, że sprzedaż jej samochodów na całym świecie wzrosła w marcu o 13,6% do 86 814 egzemplarzy. To o ponad 10 000 samochodów więcej niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku, kiedy sprzedano ich 76 441.
Całkowita sprzedaż w pierwszym kwartale wzrosła o 7,5 procent w porównaniu z ubiegłym rokiem i wyniosła 219 109 egzemplarzy w porównaniu z 203 778 w ubiegłym roku. Wzrost ten jest głównie wynikiem rozwoju eksportu gotowych samochodów i zestawów do montażu.
Eksport w marcu wzrósł o 16,4 procenta do poziomu 77 995 samochodów w porównaniu z 66 985 w tym samym okresie ubiegłego roku. Duże zapotrzebowanie na produkty GM Daewoo montowane w zakładach w Chinach, Tajlandii, Indiach, Kolumbii i Wenezueli przyczyniło się do eksportu zestawów do montażu do poziomu 37 328 egzemplarzy. Oznacza to wzrost o 45 procent z 25 736 egzemplarzy wyeksportowanych w ubiegłym roku.
Całkowity eksport GM Daewoo wzrósł w pierwszym kwartale o 9 procent do 194 321 pojazdów w porównaniu do 178 233 w tym samym okresie ubiegłego roku.