Wcześniej nowy miejski model Chevroleta został uhonorowany tytułem „Laur Konsumenta 2010”, przyznawanym przez czytelników „Rzeczy o Biznesie”, dodatku do dziennika „Rzeczpospolita”.
o kolejne wyróżnienie dla Chevroleta Sparka, którego atrakcyjna stylistyka, praktyczność oraz konkurencyjna cena i koszty użytkowania, zostały po raz kolejny potwierdzone przez konsumentów.” powiedział dyrektor generalny Chevrolet Poland, Andrzej Żelazny.
Tytuł „Dobry Produkt 2010. Wybór Konsumentów” przyznany został przez Forum Biznesu na podstawie przeprowadzonych ogólnopolskich Badań Postaw i Preferencji Konsumenckich. Badanie wykonał Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie. Badanie zostało zrealizowane w pięciu największych miasta w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Jego celem było wyłonienie najlepszych i najpopularniejszych produktów, cieszących się zaufaniem, dobrą opinią oraz wskazanie produktów najchętniej kupowanych i polecanych przez konsumentów.
Chevrolet Spark zadebiutował na polskim rynku wiosną 2010 roku. Klienci mają do wyboru dwa ekonomiczne silniki – jednolitrowy o mocy 68 KM lub 1.2 o mocy 81 KM. Spark już w wersji podstawowej dostępny jest z sześcioma poduszkami powietrznymi, a jego dobre wyniki w zakresie bezpieczeństwa zostały potwierdzone czterema mocnymi gwiazdkami, uzyskanymi w teście bezpieczeństwa NCAP.