Przygotowania do premiery Chevroleta Malibu

Przygotowania do premiery Chevroleta Malibu31.03.2011
Całkowicie nowy Chevrolet Malibu będzie samochodem globalnym od chwili, kiedy Chevrolet pokaże to auto równocześnie na Salonie Samochodowym w Szanghaju i na profilu Chevroleta na Facebooku.

Chevrolet pokazał dziś fragment zdjęcia nowego modelu Malibu. Transmitowana na żywo na stronie http://www.facebook.com/chevrolet pełna odsłona nowego Chevroleta odbędzie się 18 kwietnia o godz. 20:30 czasu letniego wschodnioamerykańskiego – EDT (19 kwietnia o 2:30 czasu środkowoeuropejskiego – CET).

Internetowa premiera zbiega się z premierą nowego Malibu na Salonie Samochodowym w Szanghaju w dniu 19 kwietnia. Nowe Malibu zostanie również pokazane przy okazji Nowojorskiego Salonu Samochodowego, otwartego dla publiczności w dniach od 23 kwietnia do 1 maja.

Nowe Malibu wprowadzi ten nagradzany model marki Chevrolet na kolejne rynki i zostanie zaprezentowane publiczności, która do tej pory nie miała okazji go poznać, powiedziała Susan Docherty, wiceprezes GMIO ds. sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej. Niezależnie, czy to będzie Malibu sprzedawane w Ameryce Północnej, Południowej, Europie, Azji, Afryce czy Australii, będzie to zawsze auto zaprojektowane od podstaw pod kątem wymagań klientów na całym świecie.

Przygotowania do premiery Chevroleta Malibu 1 Chevrolet Malibu będzie napędzany rodziną ekonomicznych i mocnych czterocylindrowych silników z sześciostopniową skrzynią biegów, która również przyczyni się do podwyższenia osiągów auta. Zamierzeniem konstruktorów Malibu było to, aby wyróżniał się na rynkach na całym świecie. Nowe Malibu to pierwszy Chevrolet klasy średniej wyższej (tzw. midsize car) z przeznaczeniem do sprzedaży na rynek globalny. Będzie sprzedawany w blisko 100 krajach na 6 kontynentach i ma być produkowany w wielu różnych zakładach, między innymi w Chinach oraz w dwóch fabrykach w Stanach Zjednoczonych.

W roku ubiegłym Malibu był najlepiej sprzedającym się w Stanach Zjednoczonych autem marki Chevrolet (i koncernu General Motors), o czym świadczy liczba prawie 200.000 sprzedanych egzemplarzy. Jest to jeden z najbardziej utytułowanych w Stanach Zjednoczonych modeli spośród aut marki Chevrolet, który od roku 2008 zgromadził na swoim koncie ponad 40 nagród w branży motoryzacyjnej. Był jedynym samochodem klasy midsize, który otrzymał w latach 2011, 2010, 2009 nagrodę „Najlepszy zakup” przyznawaną przez magazyn Consumers Digest Automotive. W ostatnich latach Malibu zdobyło również „Top Safety Pick Award” (nagrodę „Najbardziej bezpieczny samochód”) przyznawaną przez amerykański Instytut Bezpieczeństwa Drogowego (US Insurance Institute for Highway Safety – IIHS).

Począwszy od roku 2008, kiedy to Chevroletowi Malibu przyznano tytuł Północnoamerykańskiego Auta Roku, sprzedano na świecie ponad 600.000 egzemplarzy tego modelu. Malibu rok modelowy 2013 reprezentuje ósmą generację aut produkowanych od roku 1964.


Źródło: Chevrolet