...z debiutem nowego Malibu na wystawie samochodowej w Szanghaju, który będzie miał miejsce 19 kwietnia. Debiut najnowszego Malibu będzie miał miejsce w tym samym czasie na dwóch kontynentach, w kilku portalach społecznościowych i na stronach internetowych oraz przez iPad i iPhone. Możliwe będzie również standardowe oglądanie przez Internet.
Nowy model Malibu będzie sprzedawany w niemal 100 krajach na sześciu kontynentach. Chevrolet przekroczy strefy czasowe, prezentując Malibu na żywo w sieci 18 kwietnia o godzinie 20:30 czasu letniego wschodnioamerykańskiego (EDT), czyli 19 kwietnia o 2:30 czasu środkowoeuropejskiego(CET) oraz podczas Salonu Samochodowego w Szanghaju 19 kwietnia.
Standardowa transmisja będzie dostępna na stronie Chevroleta na Facebooku w zakładce Malibu. Transmisja w jakości HD będzie dostępna wyłącznie za pośrednictwem wybranych przeglądarek i szybkich łączy internetowych o wydajności HD. Odwiedź www.watchthenewchevymalibuinhd.com przed 18 kwietnia, aby upewnić się czy Twój sprzęt spełnia wymagania techniczne.
Posiadacze iPad-ów i iPhone-ów mogą oglądać odsłonięcie online za pośrednictwem transmisji dostosowanej do wymagań przenośnych urządzeń osobistych - transmisja dla użytkowników iPadów: http://www.gmwebcast.com/ipad i użytkowników iPhone’ów: http://www.gmwebcast.com/iphone.
W trakcie transmisji sieciowej Bryan Nesbitt, dyrektor wykonawczy ds. stylistyki zewnętrznej marki Chevrolet i Jon Hahn, dyrektor ds. marketingu Chevroleta będą odpowiadać na pytania na żywo. Klienci będą mogli także zadawać pytania podczas odsłonięcia modelu na Twitterze przy użyciu #MalibuReveal lub na stronie Chevroleta na Facebooku w zakładce Malibu.