...i do samego końca atakował Mullera, dzięki czemu powiększył liczbę swoich sukcesów na tym torze do pięciu. Z kolei Yvan Muller zakończył zmagania na drugim i trzecim miejscu, potwierdzając swoje kompetencje w wyścigach samochodów turystycznych.
W rezultacie, w klasyfikacji końcowej tych dwóch kierowców dzielą zaledwie 3 punkty. Walka o tytuł Mistrza i Wicemistrza była zatem pasjonująca do końca sezonu, który obfitował w bezprecedensowe wyniki (21 zwycięstw w 24 wyścigach, 12 miejsc pole position w 12 rundach) dla Chevroleta, zespołu RML oraz nowego modelu Cruze 1,6 turbo, czyli samochodu z nowym silnikiem, który zadebiutował na torze we wrześniu 2010 roku. Alain Menu również miał swój udział w tegorocznym sukcesie, jednak nie może zaliczyć zmagań w Macau do udanych. Dla niego walka zakończyła się na pierwszym okrążeniu pierwszego wyścigu, po zderzeniu, które wykluczyło zawodnika z dalszej rywalizacji.
Pierwszy wyścig był dość stresujący – start został opóźniony o jedno okrążenie, natomiast we wczesnej fazie zmagań na tor aż dwa razy wjechał samochód bezpieczeństwa. Jedną z przyczyn był wypadek, który wykluczył Menu z dalszej jazdy. Rob Huff wykorzystał pole position, utrzymując przewagę podczas pierwszego startu spod świateł, a także podczas dwóch kolejnych restartów, jednak cały czas musiał odpierać ataki Mullera. Yvan zaatakował Roba kilka razy na końcu bardzo długiej prostej, jednak Brytyjczyk zdołał utrzymać się na prowadzeniu aż do mety.
W drugim wyścigu samochód bezpieczeństwa wyjechał na tor tylko raz. Rob Huff wystartował z trzeciego miejsca i przejął prowadzenie na trzecim okrążeniu po dwóch spektakularnych manewrach wyprzedzania, wykonanych na samochodzie prowadzonym przez Michela Nykjæra. Natomiast Muller, który ruszał z ósmej pozycji, szybko przebił się na czwarte miejsce w stawce, co wystarczyło do zdobycia tytułu mistrzowskiego w klasyfikacji końcowej sezonu.