Nowy Chevrolet Corvette zawiera więcej aerodynamicznych elementów poprawiających osiągi, niż którykolwiek z jego poprzedników” powiedział Tadge Juechter, główny inżynier Corvette. Wiele z nich zostało zaczerpniętych wprost z samochodu wykorzystywanego przez zespół Corvette Racing – na przykład ścieżki przepływu powietrza umieszczone w osłonie chłodnicy, które redukują siłę nośną i poprawiają stabilność pojazdu podczas jazdy z wysoką prędkością. Zastosowaliśmy również funkcjonalne wloty powietrza, które poprawiają wydajność podczas dynamicznej jazdy, kierując powietrze do układu hamulcowego. Kolejną nowością są wymienniki ciepła przy przekładni i dyferencjale.
W celu opracowania pakietu aerodynamicznego inżynierowie przeanalizowali dane zebrane podczas realizacji wieloletniego programu zespołu Corvette Racing, uczestniczącego w amerykańskiej serii wyścigów Le Mans (ALMS – American Le Mans Series) w klasie GT. Technologie stosowane w samochodzie wyścigowym zostały następnie przeniesione do wersji produkcyjnej z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanych programów modelowania komputerowego, co umożliwiło określenie i śledzenie torów przepływu powietrza pod, nad i wokół nadwozia nowego Chevroleta Corvette.
Wyprofilowane kształty auta robią równie duże wrażenie, jak w przypadku poprzednich generacji tego modelu, natomiast elementy ukształtowane w tunelu aerodynamicznym zwiększają potencjał przepływu powietrza wokół nadwozia i usprawniają chłodzenie poszczególnych elementów systemu, powiedział Kirk Bennion, manager ds. stylistyki nadwozia modelu Corvette. Mówi się, że forma podąża za funkcją, jednak w przypadku aerodynamiki Chevroleta Corvette 2014 forma i funkcja tworzą spójną całość, z której powstaje piękna sylwetka.
Nowy Chevrolet Corvette 2014 zadebiutuje w niedzielę 13 stycznia 2013 roku.