...zmienioną osłonę chłodnicy oraz masywny zderzak.
Z tyłu natomiast umieszczono nowe zintegrowane światła oraz bardziej wydatny zderzak.
We wnętrzu luksusowego SUV-a wkomponowano nową deskę rozdzielczą, która według producenta zawiera o 50% mniej przełączników, dzięki czemu prezentuje się bardziej elegancko. Odnaleźć można tu również materiały wykończeniowe wyższej jakości i nową tapicerkę siedzeń.
Największe zmiany zaszły jednak pod maską. Range Rover Sport 2010 otrzymał bowiem dwa nowe silniki:
3.0-litrowy diesel twin-turbo produkuje 245 KM i 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego, a 5.0-litrowa doładowana jednostka benzynowa V8 rozwija 510 KM i 625 Nm. Obydwa silniki współpracują z nową, 6-biegową przekładnią automatyczną.
Wprowadzenie do gamy mocniejszych jednostek napędowych wiąże się także ze zmianami w układzie podwozia. Odświeżony model otrzymał system Adaptive Dynamics, który współpracuje z układem Dynamic Response i zapewnia lepsze właściwości jezdne.