Przedłużywszy kontrakt partnerski ze studiem gier komputerowych Riot Games do roku 2025, Mercedes‑Benz ma dla widzów Worlds 2022 trzy wielkie atrakcje. Wirtualny samochód pokazowy Showcar można od 23 września oglądać w teledysku tegorocznych Worlds. Od 3 listopada 2022, przy okazji finałów Worlds, fani będą mogli zobaczyć w San Francisco, jak elementy stylizacyjne z gry wkomponowano w cyfrowy wyświetlacz pojazdu EQS.
Ten ekskluzywny design w stylu LoL pozwoli miłośnikom tej popularnej na całym świecie gry zanurzyć się w świat League of Legends podczas korzystania z systemu informacyjno-rozrywkowego MBUX w swoim aucie marki Mercedes‑Benz. EQS SUV pełni też służbę na trasie: model ten, należący do klasy wyższej elektrycznych pojazdów Mercedes‑Benz, zawiezie Puchar Przywoływacza na kolejne lokalizacje turnieju na terenie USA.
Dzięki temu od początku października aż do finałów, które odbędą się 5 listopada, będzie można oglądać zarówno model EQS SUV, jak i zaprojektowany na ten rok zwycięski puchar – od Nowego Jorku przez Atlantę po San Francisco.
Zarówno skórkę na MBUX, jak i nowatorski samochód pokazowy zaprojektowali obaj współpracujący partnerzy w trakcie wspólnego procesu twórczego.
„Design tego niezwykłego, bo czysto wirtualnego samochodu pokazowego łączy dwa światy – fizyczny pojazd i grę komputerową”, mówi Gorden Wagener, Chief Design Officer w Mercedes‑Benz Group AG. „W przestrzeni wirtualnej nic nas nie ogranicza, możemy przesuwać granice i pozwalać swojej kreatywności na tworzenie rzeczy nieoczekiwanych. Efektem naszych prac jest dzieło nie mające precedensu: pierwszy całkowicie wirtualny samochód pokazowy marki Mercedes‑Benz”.
Naz Aletaha, pełniąca funkcję Riot Games Global Head of League of Legends Esports, dodaje:
„Odkąd nawiązaliśmy to partnerstwo, szalenie ciekawie jest obserwować, jak zespoły Riot i Mercedes‑Benz wciąż śmiało poszukują możliwości udoskonalenia naszego sportu i jego celebrowania. Mam tu na myśli zarówno twory fizyczne, których przykładem jest nasz superefektowny Pierścień Mistrzostw, jak i wirtualne auto pokazowe. Cieszymy się ogromnie, bo przedłużenie współpracy partnerskiej umacnia nas we wspólnym zobowiązaniu do tego, by testować granice kreatywności, co w nadchodzących latach pozwoli nam dostarczać fanom e-sportu LoL mnóstwo emocji”.
To już trzeci rok partnerskiej współpracy, a globalna społeczność miłośników e-sportu League of Legends wciąż znajduje się w centrum zainteresowania marki Mercedes‑Benz. Przykładem tego jest kolejna edycja pierścienia „League of Legends Esports World Championship Ring”, który w wersji 2022 ozdobiony jest diamentem, pozyskanym z dbałością o zrównoważony rozwój.
W tym roku dodatkowo podczas całego turnieju oferowany będzie format quizowy LoL stosowany w grze i w Worlds, cieszący się entuzjastycznym przyjęciem od roku 2020. Na najlepszych i najszybszych uczestników czeka tysiąc Skrzyń Hextech, czyli wirtualnych niespodziankowych pojemników z atrakcyjnymi gadżetami do wykorzystania w grze. Dopełnieniem tych działań będzie wielokanałowa kampania marketingowa, obejmująca telewizyjny spot reklamowy oraz informacje w mediach społecznościowych.