Choć dla postronnych obserwatorów marka Kleemann brzmi egzotycznie i nie jest tak znana jak Brabus, czy Lorinser, to przerobione Mercedesy z logo tunera należą do najszybszych na świecie. To właśnie Kleemann na bazie klasy E zyskał w 2002 roku tytuł najszybszego sedana na świecie osiągając 338 km/h!
Koncept GTK powstał w oparciu o seryjnego roadstera SLK 55 AMG. Silnik wyposażono w kompresor produkcji tunera, dzięki czemu moc auta wzrosła do 540 KM, a maksymalny moment obrotowy wzrósł do 700 Nm. Pierwsza "setka" pojawia się na liczniku już po 3,7 sekundy (o 1,2 sekundy szybciej od seryjnego SLK 55 AMG). Kleemann nie zdecydował się na zdjęcie ogranicznika prędkości maksymalnej, z tą różnicą że granice 250 km/h podniesiono do 300 km/h.
O skuteczne wytracanie prędkości dba sportowy układ hamulcowy z 8-tłoczkowymi tarczami z przodu o średnicy 380 mm i 4-zaciskowymi z tyłu, o średnicy 345 mm.
Jednak w przypadku GTK to nie przyrost mocy i osiągi robią największe wrażenie. Tuner niemal od podstaw przebudował nadwozie SLK serwując mu nowe uwypuklone błotniki oraz zmieniony pas przedni i tylny. Dzięki tym modyfikacjom wygląd SLK zyskał nowe oblicze.
Niestety Kleemann GTK pozostanie tylko autem koncepcyjnym zbudowanym w jednym egzemplarzu – wielka szkoda.