Lorinser wyposażył auto w dość krzykliwy pakiet aerodynamiczny i zmodyfikował standardową jednostkę napędową V12 Biturbo. W efekcie moc wzrosła do 660 KM. Maksymalny moment obrotowy pozostał na niezmienionym poziomie 1013 Nm.
Zresztą w przypadku tego silnika AMG celowo obniża jego wartość z 1300 Nm, do 1013 Nm w obawie o trwałość elementów przeniesienia napędu. Jednak o ile wariant fabryczny produkcji AMG wyposażony jest w ogranicznik prędkości do 250 km/h, Lorinser zdjął elektroniczny kaganiec, dzięki czemu już podczas pierwszego przejazdu po torze na rozgrzanych oponach, auto osiągnęło zawrotną prędkość 325 km/h!
Ta wersja SL-a oznaczona symbolem Nardo3 zostanie wyprodukowana w 50 egzemplarzach. Wszystkie trafią do wyselekcjonowanych i zamożnych klientów, którzy za pewność posiadania samochodu zdolnego do jazdy z takimi prędkościami chętnie zapłacą 300 tysięcy euro.