Sens tworzenia symboli wizualnych jest dwojaki: są wykorzystywane jako motyw reklamowy, na plakatach i w materiałach promujących pokaz mody w Berlinie, a jednocześnie mają generować zainteresowanie światową premierą Mercedesa CLC (zdjęcia pokazują tylko część nowego sportowego coupe). Większość karoserii skrywa lejący się żółty materiał wieczorowej sukni noszonej przez Evę Padberg.
Eva Padberg reprezentuje Mercedesa jako ambasador marki na międzynarodowych imprezach związanych z modą i lifestylem od maja 2007. Jej spotkanie z nowym CLC uwieczniono na zdjęciach przez sławną niemiecką fotografkę mody, Ellen von Unwerth, której zdjęcia w doskonały sposób ukazują relację między modą a designem Mercedesa - między dwoma światami, w których innowacja i perfekcja połączone z elegancją i stylem stanowią najważniejsze czynniki sukcesu.
Dostępny od wiosny, nowy CLC to atrakcyjny i przystępnie wyceniony "bilet wstępu" do rodziny coupe Mercedesa. Jego design, technologia i wyposażenie wychodzą naprzeciw dążeniom i marzeniom młodych ludzi, pragnących auta dającego przyjemność z jazdy i dużą wartość lifestyle'ową, a zarazem zapewniającego typowe dla Mercedesa standardy jakościowe w zakresie komfortu, bezpieczeństwa, ekologii i funkcjonalności.
Aż 1100 części nowego sports coupe zaprojektowano od nowa lub gruntownie przekonstruowano w porównaniu z poprzednim modelem. CLC wyposażony będzie w sportowo bezpośredni układ kierowniczy, zapewniający jeszcze bardziej ekscytujące pokonywanie zakrętów, może też mieć nowoczesne systemy infotainment z kolorowym wyświetlaczem, nawigacją całej Europy na bazie DVD lub twardego dysku, a także multimedialny interfejs. Pod maską pracuje czterocylindrowy silnik czterocylindrowy o mocy 184 KM, zużywający o 10,8% mniej paliwa niż w modelu poprzednim.