Podstawowym modelem serii będzie wersja SL350 napędzana 272-konnym silnikiem V6. Na drugim końcu skali znajdzie się SL63 AMG, który zastąpi obecne SL55 AMG.
Potężny silnik V8 bez pomocy jakiegokolwiek doładowania generuje moc 525 KM i maksymalny moment obrotowy 630 Nm. Pozwala to na osiągnięcie 100 km/h w zaledwie 4,7 sekund.
Wewnątrz odświeżonej klasy SL pojawiła się nowa trójramienna kierownica wielofunkcyjna, oraz nawiew ciepłego powietrza na szyję pasażerów - tzw. "airscarf" znany z Mercedesa SLK.
Jednak w przypadku SL-a potężne zagłówki kryją aż cztery okrągłe wentylatory doskonale widoczne na jednym ze zdjęć. Pozwala to sądzić, że ich wydajność umili podróże z otwartym dachem nawet wzdłuż Antarktydy.
Ocenę wyglądu zewnętrznego auta pozostawiamy wam, drodzy Czytelnicy. My ostateczny werdykt wydamy dopiero po zobaczeniu samochodu na żywo podczas targów W Genewie, gdzie nastąpi jego oficjalna prezentacja.