W dniu 26 lipca 2002 roku, o godzinie 10. 00 na terenie Centralnej sortowni firmy STOLICA Messenger Service w Warszawie nastąpiło uroczyste przekazanie jedenastu ciężarówek ATEGO 815. Kluczyki do pojazdów odebrał osobiście prezes firmy Stolica pan Zbigniew Twardowski.
Firma kurierska Messenger Service Stolica S.A., z siedzibą w Warszawie rozpoczęła swoją działalność w 1993 roku. W pierwszych dwóch latach istnienia Stolica jako przewoźnik przesyłek krajowych wykorzystywała PKP. Była to wówczas jedyna firma zdolna transportować przesyłki na terenie całego kraju w szybkim czasie.
Początkowo kurierzy Stolicy jako lokalny środek transportu wykorzystywali rowery. Szybko jednak okazało się, że dla sprawnej obsługi klientów konieczne jest zatrudnienie kurierów wyposażonych w samochody. Dziś ich jest najwięcej. Stolica dysponuje nowoczesnym taborem samochodowym. Flota samochodowa przewoźników firmy obsługujących transport liniowy składa się w 50% z pojazdów marki Mercedes-Benz – przede wszystkim ciężarówek ATEGO i ACTROS. Przewoźnicy i kurierzy używają także Sprinterów, Vito oraz Vario. Firma kurierska Stolica przez osiem lat działalności osiągnęła pozycję lidera na rynku przesyłek kurierskich w Polsce. Jest firmą o globalnym zasięgu, wykonującą usługi lokalne i krajowe oraz międzynarodowe do ponad dwustu krajów świata. Przewozi 25 000 przesyłek dziennie, działa siedem dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Posiada 43 przedstawicielstwa w całym kraju, zatrudnia łącznie ponad 2500 osób, w tym 1300 kurierów.
Przekazywany pojazd to ATEGO 815 w wersji 8600 kg masy całkowitej. Do napędu samochodu zastosowany został silnik OM 904 LA 4 cylindrowy z turbodoładowaniem, o pojemności 4250 ccm i mocy 152 KM oraz wysokim momencie obrotowym wynoszącym 580 Nm. Nowoczesny silnik pozwala na przebiegi międzyprzeglądowe w transporcie międzymiastowym nawet do 60 000 km. Pojazd wyposażony jest w 6 biegową skrzynię biegów, w pneumatyczny układ hamulcowy z hamulcami tarczowymi, układ przeciwpoślizgowy ABS oraz pokładowy układ diagnostyczny. Kierowca ma do dyspozycji jedną z najbardziej obszernych i ergonomicznie zaprojektowanych kabin w tej klasie pojazdów.
Nadwozie pojazdu produkcji firmy Autonadwozia A.Matczak stanowi zabudowa kontenerowa pyło i wodoszczelna na 14 europalet z platformą samozaładowczą o udźwigu 1500 kg. Poszycie nadwozia wykonane jest z blachy aluminiowej powlekanej poliestrem, wnętrze wyłożone listwami odbojowymi, podłoga wzmocniona wykonana ze sklejki antypoślizgowej foliowanej.