Dzięki przeprogramowaniu jednostki kontrolnej 4,6-litrowego silnika V8 model CL550 zamiast standardowych 429 KM dysponuje 483 końmi mechanicznymi mocy, a maksymalny moment obrotowy zwiększa się z 700 do 780 Nm.
Po zamontowaniu dodatkowego intercoolera osiągi mogą wzrosnąć nawet do 512 KM mocy i 819 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Tak wyposażony Mercedes CL550 będzie się rozpędzać nawet do 302 km/h.
Właściciele modeli CL63 AMG lub S63 AMG z opcjonalnym pakietem Performance mogą zakupić u Brabusa specjalny chip, zwiększający moc 5,5-litrowego silnika V8 biturbo z seryjnych 563 KM do 610 KM, a maksymalny moment obrotowy z 900 Nm do 1000 Nm. Bez pakietu Performance moc wzrasta o 39 KM.
Niemiecki tuner oferuje także specjalny, sportowy układ wydechowy z przepustnicą modyfikującą wydobywający się z niego dźwięk oraz dyferencjał z ograniczonym uślizgiem.
Poza tym dostępny jest zestaw poprawiający aerodynamikę nadwozia Mercedesa S63, w skład którego wchodzą: błotniki, przedni spojler i tylny dyfuzor.