SEAT Arona zadebiutował właśnie na targach motoryzacyjnych we Frankfurcie, a pierwsze egzemplarze hiszpańskiego crossovera wyjadą na polskie drogi jeszcze w tym roku. Auto dostępne będzie w atrakcyjnej miesięcznej racie od 416 zł, zaś dla wersji Full LED – 440 zł miesięcznie.
CENNIK MODELU ARONA DOSTĘPNY JEST TUTAJ
Full LED to charakterystyczna dla SEAT-a wersja – hiszpańska marka konsekwentnie wprowadza na rynek modele, których wyróżnikiem są pełne światła LED, sprawiające że auta wyróżniają się na drogach. Oprócz świateł Klient w wersji Full LED otrzyma również m.in. przyciemniane szyby i chromowane wykończenie okien oraz słupka C.
Wszechstronny crossover
Nowa Arona z impetem wkracza w dynamicznie rosnący segment kompaktowych crossoverów. To drugi SUV w gamie SEAT-a, a pierwszy w segmencie A0. Auto zbudowane zostało na płycie A0 MQB, lekkiej i gwarantującej znakomite właściwości jezdne oraz wyciszenie wnętrza. To także model wyposażony w nowe technologie – kierowcy będą mogli skorzystać z m.in. ekranu multimedialnego, nawigacji czy systemu dźwiękowego BeatsAudio.
Arona jest samochodem niezwykle wszechstronnym, dopracowanym i charakteryzującym się wyjątkowym designem rodem ze słonecznej Barcelony. To idealna propozycja dla osób, chcących połączyć kompaktowy charakter hatchbacka z wszechstronnością SUV-a i zarazem strzał w dziesiątkę dla wszystkich pragnących poprzez samochód wyrazić swoją ekspresyjną osobowość.
Rekordowe wyniki marki
W sierpniu b.r. SEAT dostarczył na lokalne rynki 29 700 pojazdów, czyli aż o 17,3% więcej niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku. To znakomity wynik, biorąc pod uwagę okres wakacyjny, w którym większość marek odnotowuje niższe wyniki sprzedażowe. Dostawy SEAT-a od stycznia do sierpnia zwiększyły się o 13,7%, osiągając łączną liczbę ponad 315 tysięcy pojazdów, czyli o 38 tysięcy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (2016: 277 100).
- Sierpień był kolejnym miesiącem, w którym nasz skumulowany wzrost powiększył się. Jednocześnie umacniamy naszą pozycję wśród najszybciej rozwijających się marek w Europie - mówi Wayne Griffiths, Wiceprezes SEAT-a ds. sprzedaży i marketingu.
- W przyszłym tygodniu rozpoczniemy sprzedaż Arony i wierzymy, że znajdzie ona wielu nabywców. Coraz więcej Klientów wybiera SUV-y, a Arona, podobnie jak Ateca, ma stać się jednym z wzorcowych pojazdów w swoim segmencie – dodaje.