Wszystkie wyposażone w najnowsze technologie, rozwiązania z zakresu connectivity i systemy bezpieczeństwa. Każdy z odrębną osobowością, ale połączone wspólnym DNA. Tarraco, najnowszy i największy członek rodziny, właśnie trafia do sprzedaży w salonach w Polsce.
W 2016 roku, podczas prezentacji pierwszego SUV-a w portfolio SEAT-a, prezes Luca de Meo oznajmił: – Nowy model Ateca odgrywa kluczową rolę w nowej strategii marki i jest poczatkiem największej ofensywy produktowej w historii SEAT-a. – Dwa i pół roku później jego zapowiedź została spełniona i SEAT oferuje już trzy modele SUV-ów.
Design prosto z Barcelony
Dla 65% kierowców kupujących SUV-y decydującym czynnikiem jest miejsce, w którym zostały zaprojektowane. W przypadku modeli SEAT-a wszystkie mają ten sam rodowód: Barcelonę. Dyrektor artystyczny marki Alejandro Mesonero-Romanos twierdzi wręcz, że:
– Te samochody mogły powstać tylko w tym mieście. – Wszystkie trzy modele charakteryzuje elegancja, sportowy sznyt oraz dbałość o detale, a jednocześnie każdy z nich ma własny, niepowtarzalny styl. – Arona to typowy crossover, występujący w 68 wersjach kolorystycznych. Ateca wyróżnia się elegancką sylwetką. Natomiast Tarraco, głównie za sprawą przedniej części nadwozia, wprowadza nową linię stylistyczną, która zdeterminuje design przyszłych modeli SEAT-a – dodaje Alejandro.
Seat Ateca, Arona, Tarraco
Najwyższy priorytet – bezpieczeństwo
Traffic Jam Assist (asystent jazdy w korku), Lane Assist (asystent pasa ruchu), aktywny tempomat, automatyczne hamowanie awaryjne – to tylko kilka z najnowocześniejszych systemów, w które wyposażone są SUV-y SEAT-a, co pokazuje zaangażowanie marki w poprawę bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Co więcej, Tarraco podnosi poprzeczkę w tej dziedzinie jeszcze wyżej, dzięki systemowi rozpoznawania pieszych i rowerzystów.
Połączenie z przyszłością
Dla co trzeciej osoby kupującj auto istotne są rozwiązania z zakresu connectivity. SEAT intensywnie pracuje nad kolejnymi innowacjami, by zaoferować swoim klientom najlepsze funkcje dopasowane do rosnącego poziomu cyfryzacji naszego otoczenia. Widać to w wyposażeniu wszystkich SUV-ów marki, które obejmuje system mutlimedialny z 8-calowym ekranem czy centrum łączności Full Link − kompleksową platformę wykorzystującą technologię Apple Car Audio, Android Audio lub Mirror Link do zapewnienia użytkownikom optymalnego połączenia pojazdu ze smartfonem.
Sprzedaż w górę
Obecnie już 30% kupujących samochód decyduje się na modele, które zapewnią wyższą pozycję za kierownicą, głównie SUV-y. W ciągu ostatnich pięciu lat sprzedaż tych pojazdów w Europie niemalże się podwoiła, a tendencja wzrostowa cały czas się nasila. Prognozy wskazują, że do roku 2025 sprzedaż w tym segmencie wzrośnie o 40% i osiągnie 2,8 miliona pojazdów. W przypadku SEAT-a, SUV-y były kluczem do zwiększenia wolumenu sprzedaży. Już jeden na trzy samochody sprzedawane przez markę to model SUV, a Tarraco na pewno poprawi ten wynik.