Na stoisku SEATA pojawi się m.in. Ibiza FR i Leon Cupra/Cupra R. Najmocniejszy wariant Ibizy może pochwalić się 180 KM mocy, a najbardziej sportowy Leon 265 końmi mechanicznymi. Wystawowe samochody będą mieć nadwozia w kolorze cukierkowej bieli i emocjonalnej czerwieni oraz imponująco obszerne wyposażenie.
Będzie można zobaczyć białą Ibizę SC Cuprę z pakietem poprawiającym aerodynamikę i białym zestawem wykończeniowym wnętrza oraz białego Leona FR z kabiną wykończoną czarnym lakierem fortepianowym, sportowym układem wydechowym, sportowym zawieszeniem i 18-calowymi felgami. Pojawi się w nim także specjalny „body kit”.
Kolejne dwa eksponaty na stoisku SEATA to pojazdy stworzone do jazdy po torze wyścigowym – Leon Supercopa i nowa Ibiza SC Trophy. Pod maską Ibizy SC Trophy znajduje się jednostka napędowa z Cupry o mocy 180 KM, ze zmodyfikowaną pompą olejowa i 7-biegowa przekładnia DSG, sterowana za pomocą manetek umieszczonych przy kierownicy. Układ hamulcowy pochodzi z Leona Cupry i składają się na niego m.in. tarcze o średnicy 345 mm z przodu i 288 mm z tyłu. W porównaniu z wersją seryjna SEAT ten ma zwiększony rozstaw osi i kół. Wyścigowego seata obniżono także o 40 mm. Waży 1063 kg. Z tyłu Ibizie SC. Trophy dodano spojler, a koła zaopatrzono w 17-calowe felgi. W kabinie deska rozdzielcza została zaprojektowana w bardzo minimalistyczny sposób, a jej wskaźniki dostarczają jedynie tych danych, które są istotne z punktu widzenia kierowcy sportowego.
Leon Supercopa rozpędza się do 250 km/h dzięki 2-litrowemu silnikowi TSI o mocy 301 KM i maksymalnym momencie obrotowym 340 Nm przekazywanym na przednie koła za pośrednictwem 6-buiegowej przekładni DSG i mechanicznej blokady mechanizmu różnicowego. Stalowe tarcze hamulcowe mają średnicę 360 mm z przodu i 256 mm z tyłu.