Yeti to wielki sukces marki Škoda, powiedział Michael Oeljeklaus, członek zarządu odpowiedzialny za produkcję. Fakt, że w ciągu dwóch lat zdołaliśmy osiągnąć liczbę 100 tysięcy wyprodukowanych sztuk tego modelu tylko to potwierdza. Yeti jest jedną z najatrakcyjniejszych propozycji na rynku, wśród tak popularnego segmentu kompaktowych SUV-ów i dodam, że odgrywa ważną rolę w naszej strategii wzrostu.
Od momentu swojej rynkowej premiery w 2009 roku, Yeti świętuje sukcesy na wielu rynkach. Poszerzył on gamę oferowanych przez czeskiego producenta modeli i wyraźnie wzmocnił pozycję marki. W ciągu pierwszych czterech miesięcy tego roku na świecie liczba sprzedanych egzemplarzy Yeti wzrosła o 34 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku, osiągając pułap 22 100 szt.
W 2010 roku marka dostarczyła klientom pięćdziesiąt dwa i pół tysiąca egzemplarzy Yeti. Są one dostępne w wersji 4x4 lub z napędem na przednią oś. Yeti jest również oferowany w przyjaznej środowisku wersji GreenLine.
Samochód gwarantuje maksymalny poziom bezpieczeństwa zarówno pasażerom, kierowcy, jak i pieszym. Właśnie z tych powodów Yeti otrzymał najwyższą notę pięciu gwiazdek w europejskich testach zderzeniowych Euro NCAP.