silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "nie jest to V-ka, ale elastycznosc wystarczajaca, na 5-tce calkiem dobrze przyspiesza od 70 km/h. na paliwie 98 (verva i inne bogate mieszanki) w/g mnie wystarczajaca moc, miedzy pb95 i lpg ciezko wyczuc roznice, ale nie zacheca juz do szybkiej jazdy, zeb" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "jedynka haczy bardzo rzadko, wsteczny nieco czesciej, przy redukowaniu dwojka moglaby wchodzic lzej... no ale to opel, a nie audi ;)" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "5 za komfort, a nie za precyzje. na nierownisciach buja jak w autobusie, zadnego gwaltownego telepania, swietnie tlumi jazde po kostce. w zakretach potrafi pocignac przodem mimo tylnego napedu, do tego mocno sie wychyla w ostrych zakretach. za to przy zab" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "jak na 1,5 tony masy, to te 4 tarcze bardzo dobrze sobie daja rade, razem z abs-em uratowaly mnie juz pare razy, po przesiadce do innych mniejszych aut z bebnami z tylu bylem zaskoczony jak dobrze moja kluska hamuje ;)" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "tragedii nie ma, ale boki auta sie zwezaja przy koncu, wiec w lustarkach kompletnie nie widac krawedzi auta, pozostaje manewrowanie na wyczucie :)" | |
jakość wykończenia | ocena: 3 | komentarz: "nie wiem dlaczego inni daja tutaj 5 pkt. to tylko opel, takze tani i trzeszczacy plastik, przecietnie spasowany. jednak na desce mamy tapicerke stylizowana na skore, marna, ale jednak imitacje drewna przy climatroniku, po bokach przytulny welur i otrzymuj" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "nawet przy "polozeniu sie" na fotelu mam kazdy przycisk pod reka :)" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "u kolegi w audi b4 tak w zimie ogrzewanie jak i klima w lecie dziala szybciej. ale narzekac nie moge, jest cieplo, choc w moim egzemplarzu (wersja cd) brakuje grzania tylka w zimie ;)" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "chyba najwieksza zaleta omegi. miejsca baaaaardzo duzo :) do tego swietne fotele z przodu, ze spora mozliwoscia regulacji, z tylu tez nikt nie bedzie haczyc kolanami o przednie fotele, do tego siedzenie przypomina stara domowa kanape, sam gdy biore kogos" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "za ta cene to rewelacja jak dla mnie. polskie drogi coprawda powoli sprawiaja, ze dochodza nowe trzaski i skrzypniecia, ale mimo wszystko, w porownaniu do innych aut w tym przedziale cenowym jest swietnie." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 3 | komentarz: "sredniawka, przy 2.0 16v na gazie do dynamicznej jazdy trzeba deptac. w cyklu mieszanym, 50/50 miasto/trasa wychodzi mi 13,5 gazu, w zimie pociagnie do 14 (ale instalacja jest II gen, nie sekwencja). mimo wszystko na lpg wychodzi taniej niz 7 litrow benzy" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "jak narazie (obym nie zapeszyl) mialem tylko problemy z instalacja gazowa. jedyna usterka z elektroniki to szyba od kierowcy - przy zamykaniu przy temp. ponizej zera zdarza sie, ze zaczyna samoczynnie sie znowu opuszczac, do tego na kompie pokazuje "Oelma" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "jesli szukasz limuzyny z cichym, przestronnym i przytulnym wnetrzem, ladnym nadwoziem i stosunkowo swiezym rocznikiem - taniej nie kupisz. a awaryjnosc... mysle, ze tu sie sprawdza stara zasada - jak ktos nie dba, to w kazdym aucie beda wyskakiwac coraz t" |
|