Antara, średniej wielkości SUV, następca Frontery jako concept car została zaprezentowana na wystawie we Frankfurcie w 2005 roku. Model oznaczono literami GTC, będącymi skrótem od słów "Grand Turismo Crossover". Było to trzydrzwiowe połączenie coupé z samochodem terenowym.
Na rynku seryjna Antara pojawiła się w roku następnym. Dostępna jest jedynie w wersji pięciodrzwiowej, a oparto ją o płytę podłogową Theta produkcji General Motors. Rozwija maksymalną prędkość 203 km/h i w standardzie wyposażono ją w napęd na cztery koła, system kontroli trakcji oraz reflektory wykorzystujące technologię LED. Składane i chowane w podłodze tylne siedzenia umożliwiają zwiększenie powierzchni bagażowej do 2400 l.
W latach 2012–2016 Opel wprowadzi trzy nowe rodziny silników i trzynaście nowych jednostek, co jest związane z odnowieniem oferty w tej dziedzinie w 80%. W tym...
czytaj dalej
Opel przedstawił kilka filmików prezentujących możliwości nowej Antary. Możemy się dzięki nim bliżej przyjrzeć wnętrzu kabiny i wyglądowi zewnętrznemu Antary, a także...
czytaj dalej
Podczas Salonu Samochodowego w Bolonii 2010 (4 - 12 grudnia) w Bologna Fiere Expo Opel zaprezentuje coś dla każdego. Zwiedzający po raz pierwszy będą mieli okazję...
czytaj dalej
Z trzema nowymi jednostkami napędowymi, udoskonaloną manualną i automatyczną skrzynią biegów, zmodyfikowanym podwoziem i nowym wnętrzem podnoszącym komfort Antara łączy...
czytaj dalej
Odnowiony Opel Antara łączy sportowe, terenowe możliwości i miejski szyk z ogromną funkcjonalnością i bezpieczeństwem. Dzięki udoskonaleniom gamy napędów, stylizacji...
czytaj dalej
Opel Antara będzie dostępny z napędem na przednią oś. Koszty eksploatacji nowej wersji obniżą się. Jednostki silnikowe w modelu pozostaną te same. Crossover Opla z...
czytaj dalej