Modele Vectra OPC i Vectra kombi OPC, z zapewniającymi najlepsze osiągi silnikami o mocy 206 kW/280 KM, są po raz pierwszy dostępne z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów.
W rodzinie samochodów Corsa model Corsa GSi z silnikiem o mocy 110 kW/150 KM wypełnia lukę powstałą między modelami Corsa Sport i Corsa OPC. Model Corsa 1.3 CDTI będzie można zamówić w przyszłości z 6-biegową skrzynią biegów Easytronic. Oprócz dostępnych już silników klienci jeżdżący modelem Antara mogą teraz wybrać także wysokoprężną jednostkę napędową CDTI common-rail o pojemności 2 litrów i mocy 93 kW/127 KM wyposażoną w filtr cząstek stałych. Modele Antara Enjoy i Cosmo są standardowo wyposażone w układ stabilizacji toru jazdy z przyczepą (TSA).
Vectra OPC: Teraz także z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów Modele Vectra OPC i Vectra kombi OPC oferują teraz kierowcom jeszcze większe bezpieczeństwo i komfort dzięki poprawiającemu widoczność pakietowi wyposażenia Visibility oraz systemowi monitorowania ciśnienia w oponach (Tire Pressure Monitoring System, TPMS). Jest też dobra wiadomość dla kierowców lubiących automatyczne skrzynie biegów: oba modele Vectra OPC z 2,8-litrowym silnikiem V6 turbo o mocy 206 kW/280 KM są teraz po raz pierwszy dostępne z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów. W tych modelach, podobnie jak w przypadku wersji z manualną skrzynią biegów, maksymalna prędkość jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h.
Opel Vectra i Signum: Znacząca poprawa standardu Wszystkie bardzo dobrze wyposażone modele samochodów Vectra i Signum zyskały w wersjach z roku modelowego 2008 jeszcze lepszy standard wyposażenia. Systemy audio-nawigacyjne CD 30 MP3, CD 70 Navi i DVD 90 Navi w modelach Vectra i Signum są wyposażone w wejście stereofoniczne (AUX-in) przeznaczone do podłączania zewnętrznych urządzeń audio.
Opel Corsa: Maksymalna prędkość dla wersji GSi wynosi 210 km/h Najbardziej wyróżniająca się modelem Corsa wśród modeli roku 2008 jest wersja GSi z silnikiem o mocy 110 kW/150 KM i maksymalną prędkością 210 km/h. Ta wersja plasuje się między modelami Corsa Sport a OPC i jest dostępna w wersji 3- i 5-drzwiowej. Corsa GSi robi wrażenie swoim dyskretnym sportowym wyglądem i bogatym poziomem wyposażenia, które obejmuje klimatyzację, dzielone oparcie tylnej kanapy, sportowe podwozie z 17-calowymi obręczami kół ze stopów lekkich, sportowe fotele z przodu oraz radioCD 30 z odtwarzaczem CD i pilotem umieszczonym na kierownicy.
Inną nowością w rodzinie samochodów Corsa jest model z wysokoprężnym silnikiem 1.3 CDTI ECOTEC turbodiesel (66 kW/90 KM), który jest teraz dostępny z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów Easytronic. Dla modelu Corsa OPC klienci mogą wybrać pięcioramienne 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, utrzymane w stylistyce OPC. Wersje roku modelowego 2008 z 15-calowymi obręczami stalowymi są teraz łatwo rozpoznawalne dzięki nowemu projektowi kołpaków. Innymi opcjami do wyboru są kolor Sunny Melon i system audio-nawigacyjny CDC 40 Opera z funkcją MP3.
Opel Antara: Nowy podstawowy silnik wysokoprężny o mocy 127 KM
Poprzednio modele Antara były dostępne z trzema silnikami: 4-cylindrowym silnikiem benzynowym o pojemności 2,4 litra i mocy 103 kW/140 KM, najchętniej wybieranym przez klientów silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem i wtryskiem common-rail o pojemności 2 litrów i mocy 110 kW/150 KM oraz najmocniejszym benzynowym silnikiem w układzie V6 o pojemności 3,2 litra i mocy 167 kW/227 KM. Teraz firma Opel oferuje do modeli Antara drugi 2-litrowy silnik CDTI w bardzo ekonomicznej wersji o mocy 93 kW/127 KM. Ta nowa i ekonomiczna jednostka wysokoprężna w połączeniu z 5-biegową manualną skrzynią biegów i filtrem cząstek stałych zapewnia płynne przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 12 sekund oraz maksymalną prędkość wynoszącą 174 km/h.
Aby dodatkowo zwiększyć atrakcyjność Antary, firma Opel podniosła także standard wyposażenia: modele Enjoy i Cosmo są standardowo wyposażone w układ stabilizacji toru jazdy z przyczepą (Trailer Stability Assist, TSA). Ten innowacyjny układ zapewnia szybkie wykrywanie i niwelowanie poprzez elektroniczną interwencję groźnych przechyłów występujących podczas holowania przyczepy (spowodowanych bocznym wiatrem lub nagłym skręcaniem). Model Antara Enjoy ma teraz kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów pokryte skórą. Najlepsza wersja Cosmo jest wyposażona w przyciemnianą i mocno pochłaniającą ciepło tylną szybę. Model Antara w wersji z silnikiem 3,2 litra w układzie V6 jest teraz standardowo wyposażony w układ automatycznego poziomowania (Automatic Leveling System, ALS), a pakiety wyposażenia w wersjach Edition i Cosmo obejmują całkowicie składany przedni fotel pasażera.
Dla modeli Antara jest teraz dostępny, znany wcześniej z Corsy, zintegrowany bagażnik Flex-Fit, dzięki czemu samochody są jeszcze bardzie wszechstronne. Tak jak inne praktyczne rozwiązania firmy Opel, np. Flex7 i FlexSpace, także i Flex-Fit zapewnia pełną funkcjonalność. Żadnych elementów nie trzeba montować, demontować ani oddzielnie przechowywać.
Zintegrowany tylny bagażnik może zostać łatwo rozbudowany i służyć do przewożenia dwóch rowerów lub specjalnie zaprojektowanego pojemnika transportowego, który pozwala na przewóz dodatkowych 25 kg bagażu. Pojemnik ma pojemność 160 litrów, jest wykonany z wytrzymałego, wodoszczelnego tworzywa sztucznego i montowany z wbudowanym zamkiem. Fabrycznie pojemnik ma kolor czarny, ale w autoryzowanych stacjach serwisowych firmy Opel można polakierować go na inny kolor.
Opel Astra TwinTop: Specjalna wersja luksusowa Wielbiciele modelu Astra TwinTop nie mogli dotychczas narzekać na brak wyboru, a i tak oferta została jeszcze bardziej rozszerzona, tym razem o wersję specjalną Astra TwinTop Endless, która jest wyposażona w szczególnie luksusowe udogodnienia dostępne za przystępną cenę. Wersja specjalna jest dostępna ze wszystkimi silnikami, a także ze skórzanymi fotelami, 18-calowymi obręczami kół ze stopów lekkich, sportowym podwoziem i owiewkami uzupełniającymi bogate wyposażenie modelu Cosmo. System audio-nawigacyjny CD 70 jest dostępny jako opcja alternatywna w stosunku do wykończenia skórzanego.
Astra, Zafira, Meriva, Tigra i Combo: Jeszcze bardziej atrakcyjne dzięki nowym obręczom kół Nowe, bardziej atrakcyjne koła w modelach Astra, Zafira, Meriva, Tigra TwinTop i Combo z roku modelowego 2008 poprawiają ogólny wygląd całego samochodu. Nowe dostępne opcje obejmują siedmioramienne 15-, 16- i 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich o sportowej stylistyce oraz pięcioramienne 18-calowe obręcze. Wielofunkcyjny system audio-nawigacyjny został jeszcze bardziej ulepszony. Zaawansowany zestaw CDC 40 Opera z funkcją MP3 jest dostępny jako opcja, a urządzenia CD 30 MP3, CD 70 Navi i DVD 90 są teraz wyposażone w wejście stereofoniczne przeznaczone do podłączania zewnętrznych urządzeń audio.