komentarz: "200 koni to nie zabawa zwlaszcza na manualu"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "manual raz, dwa nic zlego sie nie dzieje"
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "wiem teraz jak powinien pracowac. Przy takim przebiegu jest naprawde dobrze"
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "Super hamulce. Nowe klocki, duze tarcze odpowiednie do mocy, hamuje idealnie, zero szarpniec i innych cudow"
widoczność
ocena:5
komentarz: "duze auto to i widocznosc duza"
jakość wykończenia
ocena:4
komentarz: "teraz mam wersje najwyzsza z jasnym welurem i poszyciem. Bardzo elegancko."
ergonomia
ocena:4
komentarz: "Po prostu i po niemiecku, przy tym jakosc wykonczen wiele razy lepsza niz w japonczykach"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "bardzo dobrze plus sprawna klima"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "kto ma Omege ten wie - limuzyna"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:3
komentarz: "mimo malego przebiegu nie jest to jednak auto ciche wewnatrz - dobrze silnik ladnie brzmi"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "jak na taki silnik i tak nie pali strasznie duzo - przy ekonomicznej jezdzie bez szalenstw na trasie schodzi do 8-ki"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "zalezy, ja mam auto w super stanie. Generalnie jesli dba sie o Omege, jest ok. Poprzednia moja 2.0 kiedy o nia zadbalem przestala cokolwiek nawalac"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "za te pieniadze - auto na full wypasie, z silnikiem ponad 200 konnym - SUPER"
Podsumowanie:
"Auto niepozorne, ale to limuzyna, z napedem na tyl. Hamowanie awaryjne w strugach deszczu jest norma - dzieki napedowi na tyl.
Wielu ludzi jest zaskoczonych kiedy moja prawie norlana Omega z wygladu szybko oddala sie z ich pola widzenia ryczac 6 cylindrami."