silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "200 koni to nie zabawa zwlaszcza na manualu" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "manual raz, dwa nic zlego sie nie dzieje" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "wiem teraz jak powinien pracowac. Przy takim przebiegu jest naprawde dobrze" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Super hamulce. Nowe klocki, duze tarcze odpowiednie do mocy, hamuje idealnie, zero szarpniec i innych cudow" | |
widoczność | ocena: 5 | komentarz: "duze auto to i widocznosc duza" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "teraz mam wersje najwyzsza z jasnym welurem i poszyciem. Bardzo elegancko." | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "Po prostu i po niemiecku, przy tym jakosc wykonczen wiele razy lepsza niz w japonczykach" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "bardzo dobrze plus sprawna klima" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "kto ma Omege ten wie - limuzyna" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "mimo malego przebiegu nie jest to jednak auto ciche wewnatrz - dobrze silnik ladnie brzmi" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "jak na taki silnik i tak nie pali strasznie duzo - przy ekonomicznej jezdzie bez szalenstw na trasie schodzi do 8-ki" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "zalezy, ja mam auto w super stanie. Generalnie jesli dba sie o Omege, jest ok. Poprzednia moja 2.0 kiedy o nia zadbalem przestala cokolwiek nawalac" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "za te pieniadze - auto na full wypasie, z silnikiem ponad 200 konnym - SUPER" |
|