silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 3 | komentarz: "silnik 1.0 do tego auta jest trochę za słaby, myślę, że 1.2 16V jest idealny do tego modelu. Dość elastyczny, choć lubi wysokie obroty" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "Działa bez zastrzeżeń, prezyzyjna, bardzo lekko pracuje. Tylko wsteczny czasem "zgrzytnie", ale to nie wada" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "Jestem zadowolony, nie mam zastrzeżeń" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "Nie wymaga dużej siły hamowania, jak dotąd jeżdżę jeszcze na oryginalnych kolockach i szczękach" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "Przednie słupki troche ograniczają widoczność, ale mozna się nauczyć z tym zyć" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "Jak na tę klasę auta wszystko jest tak jak byc powinno" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "wszystko jest na swoim miejscu" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "wentylacja działa poprawnie, ale tylko wtedy gdy dba się o filt przeciwpyłkowy, trochę długo sie nagrzewa" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 4 | komentarz: "auto dla 5, niezbyt wysokich osób" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 4 | komentarz: "auto jest dość dobrze wyciszone, choć trudno mi to oceniać, w porównaniu z polonezem (którym wcześniej jeździłem) jest idealnie" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "średnio, przy jeździe mieszanej z przewagą jazdy po mieście, na niezbyt długich dystansach ok. 6,5 L/100 km" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "przy 73 tys. musiałem wymienić zawór EGR (koszt ok. 600 PLN), ale te modele podobno maja tak wszystkie, poza tym nic nie robiłem poza wymianą wszystkich płynów w zaplanowanych terminach" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "ciężko mi to ocenić, ale myślę, że giełdowe, dość wysokie ceny Corsy (np. w porównaniu z większą Astrą) nie do końca są uzasadnione" |
|