komentarz: "jak na nasze drogi to ok, choć bardzo szybko lecą łączniki stabilizatorów"
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "idealny"
widoczność
ocena:4
komentarz: "z przodu wspaniała z tyłu troszke gorzej"
jakość wykończenia
ocena:5
komentarz: "jak na ten rocznik na 5"
ergonomia
ocena:5
komentarz: "jak na ten rocznik na 5"
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "sprawdza się ok , dodatkowe wloty powietrza na szyby na tyl. drzwiach ok"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "nie ma porównania z innymi autami"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:4
komentarz: "w normie"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:3
komentarz: "jazda na gazie w rozsądnej cenie gorzej z paliwem"
niezawodność
ocena:4
komentarz: "nie miałem jak na razie żadnych problemów a jest to moja 3 omega"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "jak dla mnie na 5"
Podsumowanie:
"Tak jak wspomniałem jest to moje trzecie autko Opel Omega, poprzednie z silnikami 2.0 16V i tu nie chcąc obrazić nikogo powiem że to nie jest silnik do tego auto po prostu za głośny i za słaby a jak już szlag trafi katalizator to FSO Polonez lepiej pracuje, a MV6 to juz jest inna maszyna i bardzo polecam nie przestraszcie się pojemności i koszty jazdy na gazie nie są aż takie wysokie. Wszystko uzależnione od instalacji ja mam II generacji za 1900zł i na 6 , bez wystrzałów co zdarzało się w 2.0 , spalanie (trasa 12l, miasto 16l) Polecam to autko."