komentarz: "silnika nie słychać, głośniej dopiero powyżej 130/godz"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "nie da się przekroczyć 8l/100"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "żadnych usterek"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "za 50 tys. nowy - tyle samochodu nie dawał nikt"
Podsumowanie:
"Świetne auto, dobrze jeździ, mało pali, jest wygodne - czego trzeba więcej? Nie bez znaczenia jest fakt, że 1,6 SZR to jeden z nielicznych silników niekolizyjnych, t.zn. urwanie paska rozrządu niczym nie grozi prócz postoju. Generalnie auto godne polecenia - po 10 niemal latach oprócz serwisu wymienione tłumik końcowy i zaczep klapy bagażnika /sedan/. W serwis oczywiście weszła wymiana paska rozrządu z napinaczem, paska klinowego, tarcz hamulcowych i szczęk z tyłu. Klocki mniej więcej co 45 tys. - ale to wszystko serwis oczywiście. "