komentarz: "stara generacja ale niezawodny (2 lata bez problemów)"
skrzynia biegów
ocena:5
komentarz: "automat AWARYJNY i praktycznie nienaprawialny 2pkty. Manual na 5pkt."
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "wersja z aktywnym, inteligentnym pneumatycznym zawieszeniem"
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "bez zastrzeżeń"
widoczność
ocena:3
komentarz: "duże auto - grube słupki. Przy skręcie w lewo za słupkiem chowaja sie 2 osoby.."
jakość wykończenia
ocena:5
komentarz: "topowa technologia z przed 10ciu lat. Niektóre nowe auta powinny brać przykład!"
ergonomia
ocena:5
komentarz: "wszystko naprawde przemyślane i na miejscu. Strasznie sie człowiek przyzwyczaja."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:5
komentarz: "automatyczny klimatronic - osobno prawa i lewa strona."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "całkowicie na 5kę! I chudy i gruby znajdzie dla siebie odpowiednie ustawienie."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "naprawdę OK."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:4
komentarz: "15l/100km benzyna, 18l/100km LPG, olej co 10tyś"
niezawodność
ocena:3
komentarz: "niestety, moje auto ma 10 lat. Problemy z elektryką - starzejące się kable."
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "nowa Safrana - limuzyna z poza zasięgu szarego człowieka, 10cio letnia - duża gratka dla amatora wygód."
Podsumowanie:
"Moje auto jest w wersji BACCARA - czyli full opcja. Niestety wymieniłem fotele na welurowe bo moja żona ma alergie.. ale nic to, welurowe też są doskonałe -regulacje elektryczne i pneumatyczne. Dwa lata temu założyłem instalacje gazową i bardzo jestem zadowolony - inwestycja dawno sie zwróciła. Pneumatyczne zawieszenie sprawdza sie równiez dobrze ale mnogość czujników i sam system jest troche awaryjny. Auto sprowadziłem z Niemec z uszkodzoną automatyczną skrzynia biegów - próba naprawy to zmarnowane pieniadze. W końcu zmieniłem na normalną skrzynie manualna i problemy sie skończyły. Co do serwisu... niestety ceny usług są niedoprzyjęcia. np. samo podłączenie komputera diagnostycznego 50 PLN. Jeden McPerson aktywny 12tyś PLN!!! Natomiast rynek wtórny - giełda 500 PLN. Czujnik ABS - serwis 710 PLN, giełda 70 PLN. Reasumując, takie 10-cio letnie auto jest dla ludzi którzy maja czas i wiedze, jak zajac sie autem serwisujac go samemu opierając się o części zamienne z rynku wtórnego."