komentarz: "elastyczny, wzglednie cichy jak na diesel"
skrzynia biegów
ocena:4
komentarz: "płynna praca bez zacięć, lekko włączają sie biiegi"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "minimalne zużycie (końcówki drążków po przejechaniu 135 000 km"
układ hamulcowy
ocena:4
widoczność
ocena:5
komentarz: "bardzo dobra, auto przeszklone dookoła, pionowe szyby"
jakość wykończenia
ocena:3
komentarz: "średnia"
ergonomia
ocena:4
wentylacja i ogrzewanie
ocena:3
komentarz: "duża objetość do wentylacji i ogrzania"
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:4
komentarz: "mam 1,9 wzrostu jak dlamnie samochód, bez problemów mieszczę się w nim"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:3
komentarz: "poprzedni jeździłem Koangoo 1.4 benzyna był głośniejszy"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "średnie zużycie prz jeździe poza miastem 60 %, w mieście 40 % 5,0 - 5,5 l"
niezawodność
ocena:3
stosunek ceny do jakości
ocena:4
komentarz: "nie zwiódł mnie do tej pory"
Podsumowanie:
"Jak dlamnie samochód bardzo dobty. Duża przestrzeń, wygodne siedzenia, eokonomiczny i elastyczny silnik. Napewno nie jest to samochód o rajdów i luksusowa limuzyna. Ale po przejechaniu trasy Aquapark w Slowacji - Koszalin ( 800 km0 lub Koszalin - Praga (jazda przez Niemcy 670 km) wysiadałem z samochodu o wałsnych siłach i nie padałem ze zmęczenia. W czasie jazdy na tarsie po dobrych drogach jazda z predkością 120 - 130 km/h nie nastręcza żanych problemów. Zuźycie paliwa nie przekracza 6 l. W zimie jazda po śniegu i na oblodzonych drogach ( oczywiście ogumienie zimowe) też jest przyjemna. Do tej pory ( przejechałem tego typu samochodem 310 000 km - poprzednie Kango 165 000 km) nie zakopałem się w zaspach i udało mi się przejechać oblodzone odcinku drogi bezpiecznie. W razie potrzeby można się przespać dość wygodnie na rozkładanych fotelach. Duża przestrzeń w samochodzie umożliwa w miarę wygodny odpoczynek. "