Debiutujący wyłącznie na rynku chińskim SUV w wersji coupe to kolejny etap prowadzonej przez markę ofensywy w tym segmencie samochodów.
"Rozwój na rynku chińskim to ważny element strategii wzrostu Skody. Wspólnie z naszymi partnerami kontynuujemy nasz największy w historii plan inwestycyjny, którego wartość wynosi ponad 15 miliardów RMB. Jego celem jest jeszcze silniejsze wzmacnianie naszej obecności na chińskim rynku" – powiedział Bernhard Maier, Dyrektor Generalny Skoda Auto.
"Targi China International Import Exhibition (CIIE) to doskonała okazja, by podkreślić nasze długoterminowe zaangażowanie na rzecz najsilniejszego jednolitego rynku Skody. Ponadto z przyjemnością przedstawiamy tu nasz nowy model, Kodiaq GT" – dodał.
Skoda Kodiaq GT
Tylko do końca września 2018 roku, Skoda dostarczyła chińskim klientom 250 200 pojazdów, poprawiając ubiegłoroczny wynik o 17,7 proc. Kodiaq GT ma przyciągać kierowców, którzy docenią dynamiczny, sportowy charakter samochodu, połączony ze wszechstronnością SUV-ów i elegancją charakterystyczną dla wersji coupe.
"Realizowana na chińskim rynku ofensywa w segmencie SUV-ów to ważny element programu inwestycyjnego Skody w Chinach. Wprowadzeniu tego modelu towarzyszyć będą kolejne działania, które mają jeszcze bardziej zwiększać rozpoznawalność marki" – skomentował działania Dr Ralf Hanschen, Prezes Skody w Chinach.