Od marca 2001 na rynek polski wchodzi Skoda Fabia w wersji kombi.
W bardzo szybkim tempie samochód zyskał uznanie specjalistów, czego dowodem jest spora ilość zdobytych nagród. Magazyny brytyjskie "What car?" i "Auto Express" przyznały Fabii tytuł Caf of the Year. W plebiscycie niemieckiego "Auto Bild" auto zajęło aż trzecią pozycję, otrzymało również statuetkę "Złotej kierownicy" a polscy dziennikarze przyznali mu "Złotą felgę 2000".
Skoda Fabia Combi od wersji hatchback różni się długością (o 26 cm), wyglądem części tylnej oraz oczywiście bagażnikiem, który pomieścić może od 426 do 1225 litrów. Samochód oferuje przestrzeń o długości 1,5 metra i minimalnej szerokości 1 metra, co uznać należy za wynik bardzo przyzwoity.
Tylna część Combi odbiega nieco od tradycyjnego wizerunku tego typu auta. Została ona po prostu silnie zaokrąglona, przez co dach i drzwi tylne łączą się ze sobą bardzo delikatnie.
Dostępne są trzy wersje wyposażenia: Classic, Comfort i Elegance. Już ta pierwsza oferuje seryjną poduszkę powietrzną dla kierowcy, napinacze pasów, wspomaganie i regulację kierownicy, asymetrycznie dzielone tylne oparcie oraz immobiliser.
Pakiet Comfort poszerzony został m.in. o komputer pokładowy, elektrycznie sterowane szyby przednie, układ ABS, poduszkę pasażera i reflektory przeciwmgielne.
Fabia Elegance wzbogacona została o boczne poduszki powietrzne, elektryczne szyby tylne, elektrycznie sterowane i ogrzewane lusterka, aluminiowe, 14-calowe felgi i wiele innych.
W trosce o bezpieczeństwo konstruktorzy Skody zastosowali wzmocniony szkielet nadwozia z elementami pochłaniającymi energię zderzenia. Układ napędowy zamontowano w taki sposób, że podczas zderzenia czołowego przemieszcza się on pod podłogę a nie do kabiny.
Fabię Combi napędza jeden z czterech motorów benzynowych, spełniających surowe normy czystości spalin EU 4. Uzupełnieniem oferty silnikowej są dwa diesle z bezpośrednim wtryskiem. Rozpiętość mocy wszystkich silników wynosi od 68 do 115 koni mechanicznych, dzięki czemu każdy użytkownik znajdzie odpowiednią dla siebie jednostkę napędową.
Skoda Fabia dostępna jest w sześciu kolorach nadwozia: biel Candy, czerwień Rally, błękit Dynamic, zieleń Petrol lub Fantasy oraz żółty Lemon. Paletę uzupełnia siedem barw metalicznych: niebieski Langue, srebrny Diamond, zieleń Nature, błękit Deep Sea, pomarańczowy Cayenne oraz czerń Magic Mica i beż Atacama. Także tapicerka samochodu występuje w kilku wariantach kolorystycznych.
Firma Skoda daje trzyletnią gwarancję na lakier i dziesięcioletnią na perforację blachy. Na podzespoły mechaniczne przewidziano rok gwarancji, bez ograniczeń w kilometrach. Właściciele Fabii muszą co 30 000 km zgłaszać się na przegląd a co 15 000 km wymieniać olej silnikowy.