...nie nosiły jeszcze nazwy Škoda, lecz Laurin & Klement. W 1908 roku modele F, FC oraz FCS wzięły udział w zawodach czołowych samochodów na całym świecie, bijąc liczne oficjalne oraz nieoficjalne rekordy prędkości.
Błyskawiczny rozwój technologiczny pociągnął za sobą wymóg poszerzenia fachowej wiedzy oraz zapewnienia lepszego wsparcia. Dostrzegając konieczność rozwoju prowadzonej działalności, w roku 1907 firma Laurin & Klement przekształciła się w spółkę akcyjną.
Rozwój technologiczny nie był jednakże jedynym elementem wymagającym wsparcia, w związku z czym zarząd postanowił również zainwestować w wyścigi samochodowe - jedno z najpotężniejszych narzędzi promocyjnych.
W grudniu tego samego roku firma zatrudniła Otto Hieronimusa - uznanego w całej Europie projektanta samochodów wyścigowych oraz kierowcę rajdowego. Na przestrzeni kolejnych kilku lat Hieronimus, hrabia Kolowrat oraz kilku innych kierowców rozsławiło markę Laurin & Klement na cały świat.
Swe pierwsze osiągnięcia rajdowe pojazdy firmy Laurin & Klement świętowały w rajdzie górskim Zbraslav-Jíloviątě w marcu 1908 roku, w ramach którego marka ta zwyciężyła w obrębie sześciu kategorii, w następnych pięciu klasach zdobyła drugie miejsce, a w jeszcze kolejnej zajęła miejsce trzecie. W późniejszym okresie tego samego roku marka Laurin & Klement zdobyła na terenie Bośni wielką nagrodę za jazdę na regularność, hrabia Paul Draskovich zwyciężył w rajdzie górskim Ivanpass w kategorii pojazdów z silnikiem 2-litrowym, a hrabia Alexander Kolowrat wygrał rajd górski Ries w kategorii pojazdów z silnikiem o pojemności 1,5 litra.
Hieronimus odniósł również sukces w zawodach Petersburg-Moskwa. Zwyciężył w swojej kategorii i choć była to kategoria silników o najmniejszej pojemności, udało mu się ukończyć zawody na piątym miejscu w klasyfikacji generalnej.
Opisywana marka triumfowała następnie w rajdzie górskim Semmering, w ramach którego pojazdy firmy Laurin & Klement zwyciężyły w obrębie wszystkich trzech kategorii, do jakich zostały zgłoszone, zajmując jednocześnie dwa drugie oraz dwa trzecie miejsca.
Nieco później Hieronimus pobił nieoficjalny rekord prędkości w wyścigu ze startu lotnego na dystansie jednego kilometra w Neukirchner-Alle (31,2 s, przeciętna prędkość 115,385 km/h).
W grudniu 1908 roku Václav Klement postanowił udać się do Anglii, a jego misja znów zakończyła się sukcesem - osiągając 118,72 km/h, Hieronimus ustanowił na torze wyścigowym Brooklands nowy oficjalny rekord prędkości.