...25 europejskich importerów ocenianych przez centralę w Mladá Boleslav. Skoda Auto Polska S.A. wyprzedziła w najnowszym rankingu Importer Roku w kategorii strategia marketingowa Niemcy oraz Wielką Brytanię. Podczas oceny importerów jurorzy brali pod uwagę aż kilkanaście kryteriów.
Najważniejsze z nich odnosiły się do efektywności działań marketingowych i komunikacji marketingowej oraz skuteczności narzędzi wspierających strategię sprzedaży, poziomu satysfakcji trzech grup: klientów kupujących nowe samochody, klientów korzystających z obsługi posprzedażowej oraz pracowników sieci dealerskiej. {AKAPIT] - Przygotowana strategia marketingowa, która została doceniona przez producenta, przyniosła w 2007 roku wymierne efekty. Nowa Škoda Fabia po raz kolejny została najlepiej sprzedającym się w Polsce modelem samochodu, a Škoda Octavia zdobyła w rankingu sprzedaży samochodów wicemistrzostwo - mówi Maciej Michalik, Marketing Manager Skoda Auto Polska S.A. - Cieszymy się jednocześnie, że nasze pomysły inspirują kolegów z Mladá Boleslav. Docenione przez jurorów konkursu polskie rozwiązania szkoleniowe będą wykorzystane podczas szkoleń produktowych Škody Superb dla sprzedawców w całej Europie - dodaje Michalik. Uznanie zdobyły także oryginalne projekty marketingowe, takie jak Szkoła Auto szkoląca podczas kursów bezpiecznej jazdy dwa tysiące kierowców rocznie i Fabia Monnari, promocja najpopularniejszego modelu Škody skierowana do młodych, dynamicznych kobiet.
Konkurs "Importer Roku" marki Škoda był do tej pory organizowany trzykrotnie, a Skoda Auto Polska S.A. po raz pierwszy odniosła zwycięstwo w kategorii marketing za działania realizowane w 2005 roku.